اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن فرصت شرکت در مسابقه

بخش رقابتی جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی به پایان رسید

با پایان یافتن فرصت شرکت در مرحله دوم سومین مسابقه کتابخوانی الکترونیکی رضوی، کار داوری این جشنواره از امروز آغاز شد و تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بخش رقابتی جشنواره کتابخوانی الکترونیکی رضوی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در این جشنواره که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای چهار گروه سنی، از 20 خرداد تا 31 مرداد ماه 1392 برگزار شد؛ در مرحله اول 4 هزار و 785 نفر در گروه سنی اول تا سوم دبستان، 3 هزار و 567 نفر در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 2 هزار و 392 نفر در گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ راهنمایی و 676 نفر در گروه سنی سال‌های دبیرستان شرکت کردند.

در مرحله دوم این مسابقه که از اول شهریور ماه آغاز شد در گروه سنی اول تا سوم دبستان، 2 هزار 249 نفر یک صد امتیازی، در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان، 2 هزار 296 نفر یک صد امتیازی، در گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ راهنمایی، 960 نفر یک صد امتیازی و در گروه سنی سال‌های دبیرستان 177 نفر یک صد امتیازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از پایان یافتن مهلت شرکت در دومین مرحله سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی در 8 شهریور ماه 1392 تعداد یک هزار و 619 نفر در گروه سنی اول تا سوم دبستان، یک هزار و 547 نفر در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان،604 نفر در گروه سنی ششم دبستان و دوره‌ی راهنمایی و 125 نفر در گروه سنی سال‌های دبیرستان شرکت کردند.

اسامی برگزیدگان سومین مسابقه کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی در صبح 18 شهریورماه از طریق وب سایت مسابقه به نشانی: book.kanoonrazavi.ir، سایت‌های خبری khozestan.kanoonnews.ir  و www.kanoonnews.ir و نشریه الکترونیکی پلاک 44 به نشانی www.ekanoon.com اعلام خواهند شد.

مراسم پایانی سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی، 18 شهریور در اهواز برگزار خواهد شد و به برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول