اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره کتاب سازی رضوی صورت گرفت

داوری 130 کتاب از خوزستان در جشنواره «کتاب‌سازی رضوی»

130 کتاب ساخته شده به دست کودکان و نوجوانان عضو 52 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری استان خوزستان در «سومین جشنواره کتاب سازی رضوی» داوری می‌شوند.

داوری 130 کتاب از خوزستان در جشنواره «کتاب‌سازی رضوی»

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون در شهرهای مختلف استان خوزستان با خلق 130 کتاب با موضوع‌های آداب و رسوم زیارت (با نگاهی به ویژگی‌های بومی هر منطقه)، زندگی‌نامه امام رضا (ع) از تولد تا شهادت، وقایع مرتبط با زندگی خانواده آن بزرگوار و اطرافیان امام رضا (ع)، معجزات امام رضا (ع) و خاطرات زیارت و ... ارادت ویژه خود را به پیشگاه امام هشتم ابراز کردند.

«سومین جشنواره کتاب‌سازی رضوی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، مطالعه، کتاب‌خوانی و تقویت نگرش دینی کودکان نوجوانان با بهره‌گیری از معارف رضوی در حالی برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به پایان رسیده است و در حال حاضر اعضای هیئت داوران این جشنواره، داوری آثار این مسابقه را انجام می‌دهند.

مراسم پایانی این جشنواره 19 شهریورماه همزمان با دهه کرامت در زاهدان برگزار می‌شود.

در اولین جشنواره کتاب‌سازی رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با 48 اثر و در دومین جشنواره با 99 اثر حضور داشت.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول