اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

یاسوج میزبان جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج میزبان جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی است.

یاسوج میزبان جشنواره آیین‌های نمایشی و پرده‌خوانی در فرهنگ رضوی است

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی دهه کرامت در استان اشاره کرد و گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به مدت 11 سال در سراسر کشور به صورت همزمان در دهه کرامت برگزار می‌شود که کهگیلویه و بویراحمد به مدت 6 سال بدون وقفه وارد این مجموعه جشنواره‌ها شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان در طول 6 سال سه جشنواره عکاسی، خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی را با موفقیت برگزار کرده و هم‌اکنون به مدت دو سال است که آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی را برگزار می‌کند.

کمالوندی در ادامه از برگزاری هفت جشنواره به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و اذعان داشت: بیشتر این جشنواره‌ها در سطح استانی برگزار می‌شود و از برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که هر جشنواره به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی، برگزاری سومین جشنواره استانی خوشنویسی «حدیث سلسله الذهب» در 20 شهریورماه جاری و به میزبانی دهدشت، سومین جشنواره هنرهای تجسمی «دعای باران» در 18 شهریور به میزبانی گچساران را نخستین جشنواره پوسترسازی «حجاب در فرهنگ رضوی» ویژه دختران در 16 شهریور و به میزبانی شهرستان چرام را سه جشنواره بخش هنری این برنامه عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سومین جشنواره استانی «شعر فارسی رضوی» در 17 شهریور و به میزبانی شهرستان دنا، سومین جشنواره استانی «شعر محلی رضوی» 19شهریور و به میزبانی شهرستان بهمئی، دومین جشنواره استانی داستان 55کلمه‌ای رضوی 21شهریور و به میزبانی شهرستان باشت، نخستین مسابقه «کتابخوانی رضوی» به میزبانی شهرستان لنده و دومین جشنواره پیامک‌های رضوی در 23شهریور از سوی روابط عمومی اداره کل برگزار می‌شود را چهار جشنواره بخش فرهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت در این استان بیان کرد.

دبیر جشنواره‌های رضوی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین برگزاری دومین جشن شیرخوارگان رضوی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل دانست.

کمالوندی به جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: دومین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی از 20 تا 23 شهریورماه سال جاری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول