اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد زرند:

کتابخانه دانشگاه آزاد زرند 47 هزار جلد کتاب دارد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند 47 هزار جلد کتاب دارد.

کتابخانه دانشگاه آزاد زرند 47 هزار جلد کتاب دارد

عباس اکبرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار قارس در زرند با اشاره به اینکه کتابخانه دانشگاه آزاد زرند 47 هزار جلد کتاب دارد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی جزو لاینفک تاریخ سراسر شکوه ایران است که انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران این جریان فرهنگی را در کشور جاری و ساری کرد تا به فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار این انقلاب ایران به دانشگاهی فراگیر تبدیل شود.

وی با تبریک 12 شهریور ماه سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند، ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد و توسعه همه‌جانبه شهر زرند بوده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند تجلیل از گذشتگان و خدمات آنها را بخشی از فرهنگ ناب ایرانی اسلامی برشمرد و افزود: بدون شک همه شهروند زرندی تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام مجید انصاری نماینده وقت مردم زرند در مجلس شورای اسلامی به خاطر اصرار و پافشاری بر راه‌اندازی دانشگاه در شهر کوچک و بن‌بستی چون زرند آن زمان را به خاطر دارند.

اکبرزاده عنوان کرد: همچنین علیمردان آل‌طه بنیانگذار آموزش عالی زرند که با مصائب و مشکلات بسیار این مسیر را پیمود و راهی را هموار ساخت تا سایر رقبای دانشگاه آزاد اسلامی فرصت و جرأت حضور و ارائه خدمات آموزشی به مشتاقان ادامه تحصیل را پیدا کنند بر تارک این شهر تا همیشه تاریخ می‌درخشد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی زرند را یکی از مکان‌های آبرومند این شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: این دانشگاه با همت عالی همه پیشینیان توانسته در زمینی به مساحت 51 هکتار، فضای آموزشی اداری، آموزشی و ورزشی با زیربنای 26 هزار مترمربع، 17 هزار مترمربع فضای سبز، کتابخانه دانشگاه با دارا بودن 47 هزار جلد کتاب، مرکز اینترنت با دارا بودن 23 کابین مجزا و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز خدمات شایسته خود را در حوزه آموزش عالی به علاقمندان ارائه دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بسیاری از مدیران عالی شهرستان زرند و بعضا استان کرمان از فارغ‌التحصیلان نمونه و برجسته این دانشگاه بوده‌اند که امروز سکاندار خدمت به مردم شریف هستند.

اکبرزاده از آماده‌سازی فضای شایسته و در خور توجه ورودی دانشگاه که مسیر دسترسی آسان‌تر دانشجویان به پارکینگ دانشجویی و کلاس‌های آموزشی این عزیزان را آسان‌تر می‌کند با زیربنای 480 مترمربع و اختصاص هزینه‌ای افزون بر 980 میلیون ریال خبر داد و گفت: ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک و در مراسم رسمی با حضور مسئولان و مقامات شهرستانی این پروژه افتتاح و به دانشجویان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/80022/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول