اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

افتتاح کتابخانه عمومی در سلطان‌شهر خرامه

به مناسبت هفته دولت کتابخانه عمومی شهر سلطان‌شهر مرکز بخش کربال از توابع شهرستان خرامه با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه عمومی در سلطان‌شهر خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، فرماندار این شهرستان در مراسم افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: با افتتاح این کتابخانه تعداد کتابخانه‌های شهرستان به دو مورد رسید و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای این کتابخانه‌ها گامی اساسی برداریم.

داریوش دهقان تصریح کرد: برای ایجاد این کتابخانه به جز ساختمان آن برای تأمین منابع و تجهیزات بیش از 15 میلیون تومان هزینه شد.

فرماندار خرامه افزود: ساختمان این کتابخانه با مساحت 300 متر مربع توسط خیر نیکوکار اهدا شده و هم‌اکنون یک‌هزار جلد کتاب در این کتابخانه موجود است.

دهقان بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، به دنبال توسعه کتابخانه‌ها در تمام نقاط این شهرستان هستیم.

رئیس شورای اداری خرامه تصریح کرد: این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر فقط یک کتابخانه عمومی داشت که جوابگوی نیاز مردم آن نبود.

به گزارش فارس، در افتتاحیه این مراسم داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، محسن اردکانی معاون امور عمرانی استانداری فارس و مسئولانی از بنیاد مسکن، کتابخانه‌های عمومی و اداره راه و شهرسازی این استان به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول