اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لامرد خبر داد

ثبت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در شهرستان لامرد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد از ثبت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

ثبت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در شهرستان لامرد

سید علی اصغر احمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار کرد: در راستای جذب مشارکت و بهره‌مندی از کمک‌های خیران برای توسعه شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی، انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان لامرد به شماره ثبت 56 و شناسه ملی 14003596576 در اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان به ثبت رسید.

وی افزود: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان لامرد دارای ارکان هیئت موسس، هیئت امنا، هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسان قانونی است و پس از برگزاری جلسات توجیهی و مشورتی مختلف با مسئولان محلی و نیکوکاران این شهرستان و اعلام آمادگی آنان برای عضویت در این انجمن در مردادماه امسال ابتدا مجمع عمومی هیئت امنا توسط هیئت موسس انتخاب شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین به منظور تشکیل هیئت مدیره در همین ماه با حضور تمام اعضا، جلسه دیگری منعقد و طبق ماده 10 اساسنامه نسبت به تعیین سمت اعضای اصلی و انتخاب مدیرعامل رای‌گیری شد و اعضای اصلی و علی‌البدل و بازرسان انتخاب شدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد با بیان اینکه منتخبان با امضای صورتجلسه نسبت به پذیرش پست‌های تعیین شده قبولی خود را اعلام کردند، گفت: پس از آن و طی مراحل قانونی در اداره ثبت اسناد و املاک لامرد در ماه جاری انجمن خیرین کتابخانه‌ساز این شهرستان به ثبت نهایی رسید.

احمدی‌زاده ادامه داد: خیران لامرد تاکنون اقدامات مناسبی در راستای افزایش فضاهای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان انجام داده‌اند و در چند ماه اخیر با واگذاری حق انتفاع چهار کتابخانه نزدیک به 900 متر مربع به فضای کتابخانه‌ای این شهرستان افزوده شده است.

انتهای پیام/2448/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول