اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

تکمیل کتابخانه‌های روستایی مازندران 1.2 میلیارد تومان می‌خواهد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای تکمیل کتاب‌خانه‌های روستایی این استان نیاز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار داریم.

تکمیل کتابخانه‌های روستایی مازندران 1.2 میلیارد تومان می‌خواهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعدازظهر امروز در پنجمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی خلیل‌شهرِ بهشهر، گفت: ساخت 10 کتابخانه روستایی استان از سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: تاکنون 400 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که حداکثر به 40 درصد پیشرفت فیزیکی رسیدند.

ابراهیمی تصریح کرد: برای تحویل 10 باب کتابخانه روستایی تا پایان امسال نیاز به یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار داریم.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کتابخانه‌ها جای مقدسی هستند، خاطر‌نشان کرد: هر چند امروز می‌بینیم که دشمنان از راه سخت‌افزاری هم وارد میدان می‌شوند اما جنگ نرم بسی سنگین‌تر از جنگ سرد است.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌ها باید مراکز مبارزه با جنگ نرم و پرورش اندیشه‌های اسلامی و خلاق بوده و به‌گونه‌ای باشند که جوان‌ها به سمت کتاب‌خانه‌ها کشیده شوند.

ابراهیمی با قدردانی از خانوادهایی چون خانواده شهید ابوالقاسم محمدیان در خلیل‌شهر که زمینی را برای ساخت کتابخانه اهدا کردند، اظهار داشت: هر کس به هر نحوی بتواند در گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و علم‌آموزی و هر کار نیک دیگری، کمک کند، از آثار ما‌تقدم و ماتاخر ممتازی در نزد خداوند برخوردار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین با اشاره به اینکه هزینه ساخت کتابخانه عمومی خلیل‌شهر از منابع استانی تامین شده است، مراتب قدردانی خود را از استاندار مازندران ابراز داشت.

وی در پایان بر بهره‌برداری بهینه از خدمات دولت خدمت‌گذار، تاکید کرد.

انتهای پیام/86001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول