اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تعامل و همکاری بیشتر صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کتابخانه‌ها و کمیته امداد همدان

تفاهمنامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کتابخانه‌ها و کمیته امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان منعقد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این مراسم عنوان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت نظام یافته در چهار زمینه منعقد شده است.

ارشاد استعدادی افزود: سعی شده در این تفاهم‌نامه در همه زمینه‌های ممکن با بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف تفاهم‌نامه با رویکرد محرومیت‌زدایی بتوانیم فعالیت و اقدامات هدف‌داری را انجام دهیم.

به گفته وی تشکیل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بوده که همکاری این دو نهاد ارزشی می‌تواند در راستای ارتقای فرهنگی جامعه کمک شایانی کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اضافه کرد: امروز گستردگی خدمات و فعالیت‌های هر دو نهادی که در دو جبهه مختلف برای مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، در سطح جامعه مشهود است و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه سبب هم‌افزایی بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور تحقق اهداف انقلاب خواهد شد و می‌تواند خروجی خوبی در ارتقای سطح فرهنگی جمعیت هدف کمیته امداد و اقشار نیازمند ایجاد کند.

استعدادی با اشاره به اهداف چهارگانه این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: تحقق اهداف عالیه نظام با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه‌های فعالیت اداره کل و کمیته امداد و همچنین توسعه فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، مطالعه و کتابخوانی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی ابراز داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین با هدف محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی توسعه خدمات قابل ارائه به خانواده‌های زیر پوشش از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان ادامه داد: این اداره کل کتابخانه‌ها در راستای افزایش سرانه مطالعه و به منظور نهضت مطالعه مفید، امضای تفاهمنامه با سایر ادارات دیگر را در دستور کار دارد.

وی ابراز داشت: در زمینه اجرای این تفاهم‌نامه نیز با فعالیت‌هایی مانند ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی و برگزاری مسابقات فرهنگی در تسهیل ارائه خدمات به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارکنان آن را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2499/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول