اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

حرکت شوراها در چارچوب قانون باشد

فرماندار کوهبنان گفت: حرکت شوراها باید در چارچوب قانون باشد و در کنار آن همکاری و همدلی با ادارات هم در دستور کار قرار گیرد.

حرکت شوراها در چارچوب قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای شهرکوهبنان و کیانشهر ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: حدود شش سال اعضای شورای شهر کوهبنان و کیانشهر در کنار هم و با توجه به اختیاراتشان به مشکلات مردم رسیدگی کردند و در برطرف کردن مشکلات مردم تمام تلاش خود را کردند.

وی افزود: شوراهای شهر در واقع پشتوانه مجموعه اجرایی هستند و بر اساس معیارهایی که در قانون تعریف شده است باید به آبادانی شهرها کمک کنند.

متقی با توجه به سخن حضرت امام (ره) که مردم را ولی‌نعمت و صاحبان اصلی انقلاب دانستند، بیان داشت: در این نظام مقدس هر کس در هر مقامی احساس تکلیف کند و با دلسوزی کاری را برای این ملت قدرشناس انجام دهد برای او عبادت محسوب می‌شود و اجر او نزد خداوند محفوظ است.

وی با توجه به توصیه‌ها و منویات رهبر متفکر و فرزانه انقلاب تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مسلمین بر همه مسئولان واجب است و همه باید در سایه برادری و در یک فضای دوستانه گام‌های بلندی را برای این انقلاب بردارند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: حرکت شوراها در چارچوب قانون باید برای همه اولویت باشد و در کنار آن همکاری و همدلی با ادارات هم در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر باید نمادهای دینی و مذهبی و مشاهیر کوهبنان را مورد توجه قرار دهند و شهرستان کوهبنان را به واسطه بزرگانی چون ابوحامد کوهبنانی، ابواسحاق کوهبنانی، محمود روح‌الامینی و ... به تمام جهان معرفی کنند.

متقی گفت: تلاش‌های زیادی برای پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان انجام شده و تنها جدول 215 که در دولت دهم گرفته شده مربوط به احداث جاده کوهبنان ـ زرند است.

وی ابراز داشت: اعضای شورای شهر قدیم باید در کنار مجموعه اجرایی به عنوان مشاور حضور داشته باشند تا همه بتوانیم ار تجربیات آنها استفاده ببریم.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول