اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‎آباد:

اعضای شورای خرم‎آباد از نظر نخبگان و کارشناسان استفاده کنند

فرماندار شهرستان خرم‎آباد گفت: اعضای شورای خرم‎آباد از نظر نخبگان و کارشناسان استفاده کنند.

اعضای شورای خرم‎آباد از نظر نخبگان و کارشناسان استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، مرتضی ولی پوری صبح امروز در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان خرم‎آباد در فرمانداری این شهرستان در سخنانی از آنان خواست تا با ایجاد همدلی و وحدت باعث پررنگ شدن امید مردم شوند و تعامل خود با مسئولان شهر و نمایندگان را در راستای پیشرفت و تعالی شهر افزایش داده و در راستای برطرف نمودن مشکلات حوزه شهری، عمرانی و اقتصادی، با برنامه‎ریزی دقیق و کار کارشناسی شده حرکت کنند.

فرماندار خرم‎آباد در بخش دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‎آباد خواست که با مطالعه و بررسی کار شوراهای قبلی و شناسایی نقاط قوت آنان، نیازمندی‎های مردم در حوزه شهری را شناسایی و زمینه دستیابی به آن را فراهم کنند.

ولی پوری از اعضای شورای اسلامی شهر خواست منافع مردم را به منافع حزبی، شخصی و گروهی ترجیح داده و توجه خود را به آحاد مردم به ویژه ایثارگران و خانواده‎های معظم شهدا معطوف دارند.

وی همچنین خواستار بهره‎گیری اعضای شورای اسلامی شهر از نظرات کارشناسان به ویژه دانشگاهیان و نخبگان در راستای ساماندهی امور شهری و مسائل مشابه شد.

در این جلسه، مسعود مختاری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: بر اساس قانون تجمیع انتخابات در سراسر کشور از تاریخ 12/6/92 دوره کاری سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافته و چهارمین دوره شوراهای اسلامی فعالیت رسمی خود را آغاز می‎کنند.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول