اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در لنده برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنده برگزار شد.

مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ظهر امروز مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنده برگزار شد.

سید یدالله فاطمیان در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اهمیت و جایگاه‌ شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برنامه‌ریزی و توسعه مناطق خود انتخاب شده‌اند.

فرماندار لنده افزود: آن‌ها نمایندگان تام الاختیار مردم در ساماندهی و توسعه روستاها و شهرهای خود بوده و برای این مهم باید از مشورت و راهنمایی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: انتخاب دهیار مهمترین انتخاب و تصمیمی است که شوراهای روستایی در مدت چهار ساله برای روستای خود اتخاذ می‌کنند و در شهر نیز این مهم با انتخاب شهردار کارآمد نیز محقق خواهد شد.

فاطمیان گفت: در انتخاب دهیار و شهردار باید نهایت دقت اتخاذ شود تا فردی کاردان، باتجربه، دارای تحصیلات عالیه و فنی انتخاب شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود: نباید انتخاب شهردار و دهیار به طول انجامد چراکه باعث عقب ماندن و راکد شدن کارها می‌شود.

 

فاطمیان اذعان داشت: وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی در قانون مشخص شده و در قالب کارگاه‌های آموزشی و ارائه کتابچه به اعضاء شوراها انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/82013/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول