اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کاشمر خواستار شد

اعضای شوراهای جدید از تخریب اقدامات همکاران قبل پرهیز کنند

بخشدار مرکزی کاشمر با اشاره به خدمات و تلاش های انجام شده در دوره سوم شوراها در سطح روستاها گفت: اعضای شوراهای جدید از تخریب و تضعیف شوراهای دور سوم پرهیز کنند.

اعضای شوراهای جدید از تخریب اقدامات همکاران قبل پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمد دهباشی ظهر امروز در آیین تحلیف شوراهای بخش مرکزی کاشمر در محل هیات رزمندگان این شهر با اشاره به زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط اعضای شوراهای اسلامی روستاها در شش سال فعالیت دوره سوم اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از خدمات انجام شده شوراهای گذشته در روستاها، اعتماد و همکاری بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد 92 در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته افزود : حضور و مشارکت 94 درصدی مردم بخش مرکزی کاشمر گامی در جهت لبیک به ندای رهبر انقلاب و محقق نمودن حماسه سیاسی بود و این حضور مسئولیت را در قبال خدمت به مردم افزایش داده است.

بخشدار مرکزی کاشمر با بیان این که از امروز اعضای جدید شوراهای اسلامی روستاها در دور چهارم با عزمی راسخ پا به عرصه فعالیت و خدمت می گذارند یادآور شد: در همین جا باید از تلاش های خالصانه اعضای شورای اسلامی دور سوم که بدون هیچ چشم داشتی در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند تقدیر کنیم.

وی با اشاره به این که اختلاف و تک روی در مجموعه شورا منجر به سلب اعتماد مردم از این نهاد مدنی خواهد شد از اعضای جدید شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی کاشمر خواست بدور از اختلاف و پرهیز از تک روی مسایل و مشکلات روستا را با مشورت مورد بررسی قرار دهند و در جهت خدمت بی منت به مردم گام بردارند.

دهباشی با بیان این که 217 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی کاشمر شدند و از این تعداد 12 نفر انصراف دادند و صلاحیت هفت نفر نیز محرز نشده بود خاطر نشان کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در بخش مرکزی 198 نفر پا به عرصه رقابت گذاشتند که از این تعداد 175 نفر مرد و 23 نفر زن بودند.

وی با اشاره به این که 26 روستای بخش مرکزی کاشمر دارای شورای اسلامی است، تصریح کرد: در مجموع 104 نفر به عنوان اعضای اصلی و 53 نفر به عنوان اعضای علی البدل شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی انتخاب شدند که از این تعداد 94 نفر مرد و 10 نفر زن هستند.

انتهای پیام/2202/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول