اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

شوراهای اسلامی شهر و روستا نقطه وصل دولت و ملت هستند

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: شوراهای اسلامی در جامعه امروزی نقشی موثر دارند و اهمیت جایگاه‌های شوراها از این جهت قابل توجه و بررسی است که نقطه وصل دولت و ملت به شمار می‌روند.

شوراهای اسلامی شهر و روستا نقطه وصل دولت و ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، بیژن سلیمان‌پور بعدازظهر امروز با بیان این مطلب در کارگاه آموزشی منتخبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی چون برخاسته از میان مردم و محلات هستند، مطالبات شهری شهروندان را به خوبی می‌شناسند و با پیگیری‌های مستمر خود برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

وی افزود: شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و از نمادهای واقعی مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شوند و تعیین سیاست‌های خرد و کلان شهری و روستایی برعهده این شوراها است.

سلیمان‌پور اضافه کرد: فرصت خدمت‌گزاری غنیمتی است که در طول زندگی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و منتخبین شوراهای اسلامی باید از فرصتی که در اختیار دارند نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم گفت: رفع دغدغه‌های مردم مهمترین نمود خدمت‌گزاری است و اعضای شوراهای اسلامی باید با جدیت و در مسیر قانون و وظایف خود، مطالبات مردم را پیگیری کنند.

سلیمان‌پور با تاکید بر بهره‌مندی از تجربیات اعضای شوراهای قبلی توسط منتخبین جدید تصریح کرد: باید نقاط ضعف و قوت شوراهای گذشته ارزیابی و با رویکردی اصلاح‌گرایانه مدّنظر شوراهای جدید قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول