اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

رضایت از شوراها رضایت از دولت و نظام است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: اگر در شوراها به درستی کار شود میزان رضایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت بیشتر خواهد شد.

رضایت از شوراها رضایت از دولت و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید کریم حسینی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری آبادان، در جمع مسئولان و خانواده های شهدا ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهردار آبادان در سخنان خود جلسه را رو به تودیع هدایت کرد، که باید به وی اعلام کنم که بخت ابقاء نیز وجود دارد و نباید همه چیز را پای اتمام دوره خدمت وی نهاد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: وقتی وارد آبادان می‌شویم احساس خاصی به ما دست می‌دهد که نشان از ان دارد که باید برای آبادان جایگاه خاصی را متصور و اختصاص داد.

وی ادامه داد: دولت نیز نگاه ویژه‌ای به شهر آبادان دارد و این مصداق را می‌توان در پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و بودجه‌های خاص به این شهرستان مشاهده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: اهمیت شهرداری‌ها به خدمات‌دهی آنان است، و جایگاه یک شهرداری را عملکرد ان مشخص می‌کند.

حسینی تاکید کرد: اگر در شوراها به درستی کار شود میزان رضایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت بیشتر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمبود اعتبار بوده و هست و این موضوع نباید باعث کم کاری شهرداری‌ها شود چنان که شهرداری آبادان در اوج مشکلات و کمبود دست به کارهای بزرگی از جمله احداث پل کابلی امام رضا (ع) زد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول