اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

مردم نگران فتنه به پاکردن مجدد فتنه‌گران هستند

امام جمعه مشهد گفت: مردم دغدغه دارند و نگران هستند که اگر فتنه‌گران دوباره بیایند، فتنه به پا کنند.

مردم نگران فتنه به پاکردن مجدد فتنه‌گران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد اظهار کرد: خوشبختانه آقای روحانی رییس جمهور هم در ماجرای 18 تیر مقابل این افراد بودند و با آن‌ها مخالفت کردند.

وی با بیان اینکه مردم دغدغه دارند و نگران هستند که اگر فتنه‌گران دوباره بیایند، فتنه به پا کنند، تصریح کرد: امیدواریم به برکت ایمان و اخلاص کابینه یازدهم و سابقه درخشان آن‌ها و همچنین رای مردم بابصیرت، دولت به دغدغه شخصیت‌های متدین توجه ویژه‌ای داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه متاسفانه در ماجرای رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم، برخی از نمایندگان حرف‌هایی را به زبان آوردند که باعث تأثر افراد متدین شد، ادامه داد: این افراد معتقدند همانطور که پیامبر مشرکان را بخشیده است نمایندگان مردم نیز باید بدون در نظر گرفتن نقش فتنه‌گران در ماجرای سال 88 به آنان رای اعتماد بدهند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان چند نمونه از اتفاقات سال 88 و اقدامات فتنه‌گران در آن زمان افزود: این افراد حتی در ماجرای سال 88 حاضر به محکوم کردن آن حوادث نیز نشدند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: آیا می‌توان با کسانی که در غائله 18 تیر نقش داشتند، مملکت را اداره کرد؟ ما بنای برخورد و تعقیب این افراد را نداریم ولی بی‌شک در رأس امور قرار دادن این افراد دلواپسی انقلابیون را به همراه خواهد داشت.

وی ابزار امیدواری کرد: رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس دلواپسی انقلابیون و مردم متدین را مدنظر قرار داده و عنایت بیشتری را در این زمینه داشته باشند. 

انتهای پیام/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول