اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع):

افشاگری علیه فتنه‌گران رفتاری اعتدالی است

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: افشاگری علیه فتنه‌گران سال 88 نوعی رفتار ارزشی برآمده از روحیه انقلابی و آرمان خواهی است که باید آن را رفتاری اعتدالی قلمداد کنیم.

افشاگری علیه فتنه‌گران رفتاری اعتدالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه چه نظری راجع به نگاه اعتدالی دولت منتخب فعلی مردم دارید، گفت: اعتدال در همه کارها به ‌ویژه اعتدال در رفتار به خودی خود ارزش است اما برای اینکه این واژه ارزشی مطرح شده در دین به خوبی تبیین شود باید حدود و ثغور اعتدال در دولت فعلی به خوبی تبیین و مشخص شود تا دچار تعریف‌های نامتجانس از مفهوم واقعی آن نشود، زیرا در غیر این صورت، برخی افراطیون دوران اصطلاحات شبیه به همان تعریف کاذبی که از اصلاحات کردند و آن را دچار مشکل کردند این بار نیز بیکار نخواهند نشست.

وی در ادامه افزود: لذا می‌طلبد هر چه زودتر این واژه زیبا و ارزشی اعتدال که دولت منتخب برای خود انتخاب کرده است به خوبی تبیین شود تا برخی نتوانند با سوء استفاده از آن، رفتارهای ارزشی و انقلابی را تندروی بخوانند و مسامحه و سازش با غرب را اعتدال تعریف کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پاسخ به سوال دیگری در خصوص افشاگری علیه فتنه گران سال 88 گفت: افشاگری علیه فتنه گران سال 88 نوعی رفتار ارزشی برآمده از روحیه انقلابی و آرمان خواهی است که باید آن را رفتاری اعتدالی قلمداد کنیم.

وی ادامه داد: با نگاه به هزینه‌های سنگینی که فتنه گران و سران پشت پرده آن برای نظام و مردم عزیزمان درست کردند و هنوز حاضر به عذر خواهی رسمی از ملت و نظام نشده‌اند، باید به خوبی زوایای واقعی فتنه و فتنه گران افشا شود تا برای مردم مشخص شود که اگر اینها به اهدافشان می‌رسیدند امروز وضعیت داخلی کشور ما بهتر از مصر و برخی دیگر از کشورهای بحران زده منطقه نبود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی استان بوشهر در ادامه کمک به دولت جدید برآمده از رای مردم را یک وظیفه بر اساس دستور مقام معظم رهبری دانست و گفت: دولت جدید را باید با همه توان در جهت حل مشکلات مردم یاری کرد، زیرا این دولت برآمده از رای مردم و نتیجه یک انتخابات حماسی است.

وی به صحبت‌های وزرای پیشنهادی در مجلس توسط رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این صحبت‌ها نشان داد دولت اعتدال به خوبی می‌داند که فتنه گران منفور ملتند و باید با آنان مرزبندی مشخص داشت و در واقع صحبت‌های شفاف آنان در محکومیت فتنه گران را یک نقطه مثبت در ابتدای کار باید دانست.

انتهای پیام/66006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول