اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان به برخی شبهه‌ها

عدم تایید انتخابات شورای شهر زنجان یک شایعه است / پرونده انتخابات بسته شده است

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در پاسخ به برخی شبهه‌ها که حاکی از عدم تایید انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان است، گفت: عدم تایید انتخابات شورای شهر زنجان فقط یک شایعه است.

عدم تایید انتخابات شورای شهر زنجان یک شایعه است / پرونده انتخابات بسته شده است

ولی‌الله کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتخابات شورای شهر زنجان، سایر شهرستان‌های استان و همه شهرها و روستاهای استان زنجان در موعد معینی که در قانون مشخص شده بود به تایید هیئت نظارت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در موعد معین به شکایات واصله نیز در زمینه انتخابات رسیدگی شده است، تصریح کرد: در مجموع پرونده انتخابات در استان زنجان بسته شده است.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان نیز در موعد معین رسیدگی شده است، اضافه کرد: اگر شکایاتی نیز در این راستا بوده است، مورد بررسی قرار گرفته و انتخابات تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه چند مورد بازشماری صندوق‌ها نیز در زنجان اتفاق افتاده است، یادآور شد: این امر طی دو ماه گذشته حدود 15 تا 20 تیر ماه سال جاری در استان صورت گرفت.

کلانتری با اشاره به اشتباه فکری برخی‌ها، افزود: انتخابات شوراها نیاز به تایید مجدد هیئت نظارت مرکزی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در هر شهری شکایاتی باشد هیئت نظارت آن استان مسئول رسیدگی است، ادامه داد: با تایید هیئت نظارت استان‌ دیگر مسائل پایان می‌پذیرد مگر اینکه نظر هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی آن استان نظر دیگری باشد که در این شرایط به هیئت مرکزی انتخابات ارجاع داده می‌شود.

کلانتری با اشاره به فرم شماره 36 در زمینه تایید انتخابات شهرستان زنجان، اذعان داشت: مورد خاصی دال بر عدم تایید انتخابات به دست نیامده و صحت انتخابات در زنجان مورد تایید است.

گفتنی است، این فرم تاییدیه به امضای نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای هیئت و رئیس هیئت عالی نظارت استان زنجان رسیده است.

انتهای پیام/73006/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول