اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

نخستین مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان البرز برگزار می‌شود

هیئت وزنه‌برداری استان البرز از تشکیل نخستین مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

نخستین مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، هیئت وزنه‌برداری استان با حضور حسین رضازاده؛‌ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران، تشکیل می‌شود.

براساس این گزارش، این حضور به منظور برگزاری نخستین مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان البرز انجام می‌شود.

حضور شخص اول رشته وزنه‌برداری در استان و بازدید وی از امکانات و ورزشکاران این رشته ورزشی،‌ اثرات بسیار مطلوبی بر روحیه ورزشکاران و بررسی امکانات این استان در رشته مورد نظر توسط رئیس فدراسیون خواهد داشت.

*وزنه‌برداری البرز ظرفیت‌های قابل توجهی دارد

این گزارش با اشاره به اینکه جایگاه وزنه‌برداری در استان البرز بسیار مناسب است، می‌افزاید: در این راستا در ماه گذشته نخستین دیدار صمیمی میان ورزشکاران این رشته ورزشی و پیشکسوتان و مسئولان هیئت انجام گرفت و طی آن مباحثی چون برگزاری مسابقات آتی قهرمانی آسیا و ضرورت تلاش این تیم برای حضور هر چه شایسته‌تر در مسابقات آتی صورت گرفت.

این گزارش با اشاره به اینکه تیم وزنه‌برداری استان از هم‌اکنون خود را برای ورودی قدرتمند به تمامی میادین ورزشی مهیا می‌کند،‌ می‌افزاید: در این دیدار بسیاری از مشکلات و نیازهای وزنه‌برداران استان طرح می‌شود.

به‌روز شدن امکانات مجموعه و توجه بیشتر به خواست ورزشکاران این رشته پرطرفدار ورزشی می‌تواند آینده‌ای روشن را برای وزنه‌برداری استان رقم بزند.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول