اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در قزوین:

نفی «تقلب 88» از برکات انتخابات 92 بود

سردار نقدی گفت: نفی فتنه و تقلب در انتخابات سال 88 که در مقابل دیدگان ده‌ها میلیون نفر از سوی وزرای دولت یازدهم ابراز شد، از نتایج بصیرت، عمق‌بخشی و برکات انتخابات 92 است.

نفی «تقلب 88» از برکات انتخابات 92 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جلسه اساتید و سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قزوین اظهار داشت: آنچه امروز مهم است، این است که بدانیم مقام معظم رهبری به شجره طیبه صالحین اهمیت داده و دل بسته‌اند.

وی افزود: همین امروز که در مسیر قزوین بودم، نامه‌ای را از معظم‌له دریافت کرده‌ام که ایشان خطاب به حوزه نشر فرهنگی و ادبیات انقلاب فرموده‌اند جوانان بسیجی و حلقه‌های صالحین ظرفیت‌های عرصه نشر کتاب هستند. یعنی مقام معظم رهبری با توصیه به دیگران در خصوص این ظرفیت، اهمیت موضوع را رسانده و این مهم مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: هیچ کاری مهم‌تر و اثرگذار‌تر از شجره صالحین در انقلاب وجود ندارد و عمق و عظمت آن نیز در این 35 سال بی‌نظیر است، پس باید دانست که مشاهده آثار شجره طیبه صالحین به زمان احتیاج دارد، چرا که کار فرهنگی زمان‌بر است.

نقدی اضافه کرد: 200 سال است که غرب کار ضد فرهنگی خود را ضد اسلام آغاز کرده و ما نیز باید در این راستا و در عرصه فرهنگی صبر داشته باشیم.

وی تأکید کرد: انضباط و استمرار دو مؤلفه اخیر در حرکت شجره طیبه صالحین است که ما نیز باید در این مسیر خسته نشده و سرسخت باشیم، البته محتوا نیز در این عرصه اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان بسیج ابراز داشت: محوریت شجره طیبه صالحین در سال جاری اقتصاد مقاومتی است و امسال نیز آثار همین روشنگری و شجره طیبه صالحین با حضور حداکثری و پرشکوه مردم در انتخابات تجلی یافت.

نقدی خاطر نشان کرد: نفی فتنه و تقلب در انتخابات سال 88 که در مقابل دیدگان ده‌ها میلیون نفر از سوی وزرای دولت یازدهم ابراز شد نیز از نتایج بصیرت، عمق‌بخشی و برکات انتخابات 92 است.

نقدی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص انتخابات فرمودند که برکات دیگر انتخابات 24 خرداد در آینده مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سبک زندگی، امر به معروف و همچنین مقابله با پدیده شوم ماهواره‌ها با ابزار فرهنگی را از برنامه‌های شجره طیبه صالحین عنوان و تصریح کرد: استان قزوین در خصوص شجره طیبه صالحین مطلوب گام برداشته و می‌تواند یاری رسان این طرح عظیم باشد.

در خاتمه سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) تاکید کرد: ماموریت کلی بسیج و سپاه این است که لوکوموتیو انقلاب را با ارزش‌های الهی به پیش ببرد که ریل این لوکوموتیو نیز شجره طیبه صالحین است.

یادآور می‌شود این نشست با حضور آیت‌الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان، مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده انتظامی استان، مدیرکل صدا و سیما، فرمانداران و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

یادآور می شود هم اکنون نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با حضور سردار نقدی آغاز شد.

اخبار تکمیلی از این نشست متعاقبا مخابره می‌شود.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول