اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم شهریورماه امسال

انتخابات ششمین هیئت‌مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان با توجه به اساسنامه جدید در نیمه دوم شهریور ماه جاری خبرداد.

انتخابات ششمین هیئت‌مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: انتخابات پنجمین دوره هیئت‌مدیره خانه مطبوعات کردستان دو سال قبل برگزار شد و پس از برگزاری آن شاهد اعلام اساسنامه جدید خانه‌های مطبوعات کشور از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم.

وی افزود: بسیاری از استان‌های کشور و حتی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات ایران اسلامی نیز بر اساس این دستورالعمل و اساسنامه جدید انتخابات خود را برگزار کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان درخواست‌های مکرری را مبنی بر برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات و برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره این خانه با توجه به اساسنامه جدید اعلام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اعلام اساسنامه جدید خانه مطبوعات از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره خانه‌های مطبوعات در دیگر استان‌های کشور و حتی هیئت‌مدیره کشوری خانه مطبوعات بر اساس این اساسنامه جدید باید این مهم در کردستان نیز  اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات تشکلی صنفی بوده و ساماندهی، حمایت و تلاش برای رفع دغدغه‌های اصحاب رسانه از اولویت‌های کاری این تشکل محسوب می‌شود.

میمنت‌آبادی افزود: امید است اصحاب رسانه استان مشارکتی گسترده در این انتخابات داشته و در مسیر ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای در استان منسجم و هماهنگ باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه استان در خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و دیگر حوزه‌ها اشاره کرد و بر حمایت همیشگی از فعالیت‌های رسانه‌ای و خادمان آن تأکید کرد.

وی در پایان افزود: حمایت از فعالیت‌های رسانه‌ای و توسعه خدمات در این حوزه همواره جزو اولویت‌های این اداره کل بوده و بدون شک تعالی حوزه رسانه زمینه‌ساز تعالی دیگر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام/79006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول