اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

برگزاری انتخابات اتحادیه معدن‌کاران و صنایع معدنی استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری انتخابات اتحادیه معدن‌کاران و صنایع معدنی استان بوشهر با حضور بهره‌برداران معدن و صنایع معدنی خبر داد.

برگزاری انتخابات اتحادیه معدن‌کاران و صنایع معدنی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش عصر امروز در جمع مدیران واحدهای معدنی استان بوشهر عنوان کرد: ایجاد یک تشکل فعال و قوی در بخش معدن می‌تواند در سرنوشت واحدهای معدنی یک استان تاثیرگذار باشد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد : معتقدم وجود یک تشکل معدنی در استان بوشهر با توجه به مسائل و مشکلات در حوزه معادن و لزوم تقویت این بخش و به‌منظور پیگیری حقوق واحدهای معدنی در رفع مشکلات آن‌ها امری ضروری بشمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از معدن‌کاران استان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، 35 درصد از تسهیلات سهمیه بخش صنعت و معدن استان از محل صندوق توسعه ملی به واحدهای معدنی اختصاص می‌یابد که این خود یک اقدام موثر در راستای همکاری این سازمان با بخش معدن است .

تابش از مدیران واحدهای معدنی خواست برای انتخاب اعضای هیئت مدیره اتحادیه معدن‌کاران و صنایع معدنی در استان با بررسی و دقت لازم، افرادی را که دارای تجربه موفق و برنامه باشد، انتخاب نمایند تا بتوانند مسائل و مشکلات را بصورت منسجم با دلایل منطقی مربوطه به بخش معدن منعکس کرده و ارتباط مستمر وفعال خود با این سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد کند .

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول