اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:

100 خبرنگار اخبار انتخابات استان همدان را پوشش دادند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان گفت: در روز انتخابات بیش از 100 نفر از خبرنگاران اخبار انتخابات استان را پوشش دادند.

100 خبرنگار اخبار انتخابات استان همدان را پوشش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در مراسم قدردانی از خبرنگاران فعال در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه اقشار جامعه در خلق حماسه سیاسی در خرداد ماه نقش مؤثری ایفا کردند، اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی که در شکل‌گیری حماسه سیاسی نقشی مؤثر داشت رسانه‌های جمعی و خبرنگاران بودند که به نحو احسن به وظیفه ملی و شرعی خود عمل کردند.

وی افزود: خبرنگاران در کنار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات نقش پررنگی داشتند و از ماه‌ها قبل از انتخابات، در روز انتخابات و بعد از آن، با روحیه انقلابی و مکتبی عملکرد خوبی داشتند و از زحمات همه آنها تشکر می‌کنیم. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: برای پوشش خبرهای انتخابات پیش بینی شده بود که بیش از 100 خبرنگار در سطح استان فعالیت کنند و تعداد 40 نفر از خبرنگاران در روز برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان از ساعات نخست تا دو بامداد کار اطلاع رسانی را به نحو مطلوب انجام دادند.

وی ابراز داشت: در این دوره از انتخابات برای تسهیل در کار خبرنگاران شرایط و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فراهم شد و استان همدان جزء نخستین استان‌هایی بود که اخبار انتخابات آن به خوبی و مناسب و با سرعت مخابره شد. 

مخفی در پایان بیان داشت: حضور مسئولان برگزاری انتخابات در کمیته اطلاع رسانی و مصاحبه با خبرنگاران مطلوب بود و کمیته اطلاع رسانی نشریه حماسه را در خصوص انتخابات در سه شماره برای دوایر دولتی منتشر و توزیع کرد.

انتهای پیام/89019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول