اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

لاچیانی کار خود را رسما آغاز کرد/ در نخستین فرصت انتخابات را برگزار می‌کنیم

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت فوتبال استان اصفهان از امروز در اختیار مرتضی لاچیانی قرار گرفت.

لاچیانی کار خود را رسما آغاز کرد/ در نخستین فرصت انتخابات را برگزار می‌کنیم

غلامعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت فوتبال استان اصفهان در اختیار مرتضی لاچیانی قرار گرفت و وی از امروز کار خود را به طور رسمی در این هیئت آغاز می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که تکلیف ابرقوئی‌نژاد به کجا کشیده شد تصریح کرد: تکلیفی که از سوی وزارت ورزش بر عهده ما گذاشته شده این است که وی دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال اصفهان نمی‌تواند در هیئت حضور داشته باشد.

این مسئول همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نظر کفاشیان در مورد کناره‌ گذاشتن ابرقوئی نژاد جلب شده یا خیر افزود: صحبت‌های خودمان را با رئیس فدراسیون فوتبال از سال گذشته تا حدود یک ماه و نیم قبل انجام داده‌ایم، اما کفاشیان رای حکیمت را نپذیرفت و کار هم اکنون به اینجا کشید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: در نخستین فرصت ممکن و به محض سر سامان یافتن اوضاع انتخابات هیئت فوتبال را برگزار می‌کنیم.

به گزارش فارس، ساختمان قبلی هیئت فوتبال استان که در اختیار ابرقوئی‌نژاد بود از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم اکنون در اختیار آقای لاچیانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول