اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند

امام جمعه موقت اهواز از رئیس جمهور خواست تا وعده‌هایی که در زمان انتخابات داد را عملی سازد.

رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه کلانشهر اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور محترم به وعده‌های انتخاباتی خود که به مردم داده است عمل کند.

وی با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی زندگی الهی و دینی، دردین اسلام آمده تا انسان را بسازد و کسی که می‌خواهد انسان باشد باید تقوا پیشه کند.

خطیب جمعه اهواز در ادامه به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: انتظار ما از وزیران دولت یازدهم این است بیش از گذشته در مسیر ولایت حرکت کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان در ادامه از دولت‌های نهم و دهم و استاندار خوزستان به خاطر مساعدت برای تجهیز حوزه‌های علمیه تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اهواز به هشتم شوال سالروز تخریب گنبد و بارگاه 4 امام معصوم (ع) در بقیع اشاره و این حرکت وهابیون را محکوم کرد.

امام جمعه موقت اهواز به چهلمین روز شهادت بسیجی شهید سید مهدی موسوی اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز افتخاری برای ملت ایران و جهان اسلام است.

وی به تحولات به وجود آمده در جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: اتفاقاتی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد را امام راحل (ره) در زمان حیات خود، پیش بینی کرده بودند زیرا چند روز قبل از رحلت مرقوم فرمودند که این انقلاب محدود به ایران نیست.

حاجتی در ادامه با طرح چند سوال خاطرنشان کرد: چرا به حرم حضرت زینب (س) حمله می‌شود؟ چرا شیخ حسن شحاته در روز ولادت امام زمان (عج) به شهادت می‌رسد و پیکر مطهرش در خیابان‌ها گردانده می‌شود؟ چرا در نزدیکی مقر حزب الله لبنان بمبی منفجر می‌شود و ده‌ها نفر به خاک و خون کشیده می‌شوند؟ این‌ها همه یک نشانه دارد و آن هم این است که یک حرکت توفنده آغاز شده که دشمنان اسلام از آن خشمگین هستند.

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدای عزیز ما امروز ندای اهل بیت (ع) به گوش جهانیان رسیده است و همه با این ندا آشنا شده‌اند، به همین خاطر نیز دشمن به میدان آمده و با تشیع جنگ خود را آغاز کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر این نکته که دشمن برای انتقام گرفتن به میدان آمده افزود: این سینه‌ها آماده است تا آماج گلوله‌ها قرار گیرد و این راه الهی را تا رسیدن به ساحل نجات برای همه بشریت ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) جنگ امروز ما جنگ بین اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی که همه باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/72010/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول