اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان تأکید کرد

افزایش ظرفیت‌های علمی با برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی در زنجان

رئیس دانشگاه زنجان گفت: با برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی در زنجان ظرفیت‌های علمی افزایش می‌یابد.

افزایش ظرفیت‌های علمی با برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول شهریورماه سال‌جاری رویدادهای علمی مهمی در دانشگاه زنجان انجام خواهد شد.

وی به برگزاری هشتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران اشاره کرد و افزود: هشتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان در ماه جاری با رویدادهای پرکاری مواجه خواهد بود، یادآور شد: برگزاری سه کنفرانس بین‌المللی مهم برای جامعه علمی زنجان حائز اهمیت است.

وی به زمان برگزاری هشتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران در دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: هشتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران از سیزدهم تا پانزدهم شهریورماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان، برگزاری این همایش ملی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با اهداف مختلفی برگزار خواهد شد.

وی، افزایش ظرفیت‌های علمی در زمینه زبان و ادبیات فارسی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: آشنایی با پژوهش‌های جدید در گستره زبان و ادب فارسی از جمله اهداف این همایش است.

وی، برگزاری این همایش را در ارتقای ظرفیت علمی دانشگاه زنجان مهم برشمرد و تاکید کرد: تبادل نظر شرکت‌کنندگان در این همایش و بحث در زمینه‌های علمی موجب رشد دیدگاه‌ها در این زمینه خواهد شد.

افشارچی، ترغیب فعالین زبان و ادبیات فارسی برای انجام پژوهش را یکی از اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: این همایش برای فعالیت‌های پژوهشی در زمینه ادبیات فارسی حائز اهمیت بسیاری است.

رئیس دانشگاه زنجان، افزایش انگیزه برای انجام پژوهش را یکی از دستاوردهای این همایش برشمرد و تأکید کرد: فعالیت علمی به گسترش و ژرف‌اندیشی در پژوهش‌های علمی زبان و ادبیات فارسی کمک می‌کند.

وی از تلاش برای برگزاری مناسب کنفرانس‌های علمی در شهریور ماه خبر داد و گفت: باید نسبت به برگزاری با کیفیت این همایش‌ها تلاش کرد.

افشارچی با بیان اینکه باید به فعالیت علمی در زمینه زبان فارسی توجه شود، افزود: زبان فارسی یکی از مؤلفه‌‌های مهم وحدت ملی ایران است.

وی، هشتمین همایش بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی ایران را یکی از رویدادهای مهم در کشور دانست و تاکید کرد: میزبانی در این رویداد مهم حائز اهمیت است.

افشارچی به دوره‌های پیشین این همایش اشاره کرد و یادآور شد: دوره‌‌های پیشین این همایش در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر کشور برگزار شده است.

رئیس دانشگاه زنجان برگزاری کنفرانس معدن و ماشین بینایی را در دانشگاه زنجان یادآور شد و اظهار داشت: این کنفرانس‌ها نیز برای افزایش ظرفیت‌ها مهم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه در کنار برگزاری همایش‌ها نشست‌ها و نمایشگاه‌هایی نیز برگزار خواهد شد، افزود: برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/73007/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول