اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

همایش زیتون در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: همایش محصولات کشاوری و زیتون در زنجان برگزار می‌شود.

همایش زیتون در زنجان برگزار می‌شود

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نمایشگاه بین‌اللملی کاسپین زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برای جذب مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان برای نمایشگاه نیاز به بازنگری جدی است.

وی ادامه داد: استان زنجان از ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تراز تجاری کشورمان به سمت مثبتی پیش می‌رود، گفت: باید با تلاش مسئولین پیوند محکمی بین صادرات و واردات استان ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری نمایشگاه در کاسپین فقط مخاطبین استان زنجان مدنظر نباشند، افزود: در این نمایشگاه‌ها توجه واحدهای مرتبط کشوری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جمیلی به محصول انگور و تاکستان‌های استان اشاره کرد و افزود: زنجان به لحاظ تولید انگور و صادرات آن جایگاه مهمی در کشورمان دارد.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر کشورهای جهان از انگور برای تولید الکل استفاده می‌شود، تصریح کرد: انگور و تولید کشمش توسط آن فرصتی مناسب برای کشورمان و استان زنجان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به همایش برگزار شده کشمش در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش به منظور بهره‌گیری از نیروهای مختلف باغداری و توجه به بحث صادرات کشمش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در تولید انگور و کشمش از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، افزود: مسئولین از تاسیس انجمن ملی کشمش در زنجان استقبال کردند.

جمیلی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته سه واحد بزرگ کشمش در زنجان تولید شده است، گفت: باید به بحث صادرات انگور و کشمش در استان توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: برای توسعه محصول کشمش و انگور در استان زنجان اقداماتی انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به برگزاری همایش زیتون در زنجان اشاره کرد و افزود: برای برگزاری این همایش اتاق بازرگانی استان توجه ویژه‌ای به افزایش صادرات محصولات کشاورزی و زیتون دارد.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول