اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

تخصیص 250 میلیون‌ ریال اعتبار برای ساخت مسجد در روستاهای زنجان

مدیر فنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برای احداث مساجد روستاهای زنجان و ماهنشان مبلغ 250 میلیون‌ ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

تخصیص 250 میلیون‌ ریال اعتبار برای ساخت مسجد در روستاهای زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به احداث مسجد در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی بتن‌ریزی سقف مساجد روستاهای جزوان زنجان و خیرآباد شهرستان ماهنشان انجام شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر، سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان و خودیاری ساخت این مساجد آغاز شده است، گفت: با مشارکت اهالی روستاهای جزوان و خیرآباد دو باب مسجد در این روستاها در حال احداث است.

امندی با تاکید بر اینکه قرارگاه قرب کوثر از طریق سازمان بسیج سازندگی سپاه استان برای احداث هر کدام از این مساجد مبلغ 250 میلیون ریال اعتبار تخصیص و واگذار کرده است، افزود: همچنین مبلغ 50 میلیون ریال در روستای جزوان از طریق مشارکت اهالی جمع شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مبلغ 350 میلیون ریال در روستای خیرآباد از طریق مشارکت و خودیاری اهالی جمع‌آوری و هزینه شده است.

مدیرفنی و اجرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دلیل اصلی پیشرفت سریع این پروژه‌ها را ایمان و بسیجی بودن اهالی این روستاها دانست و افزود: به لطف الهی در صورت تداوم پیشرفت این پروژه‌ها به زودی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول