اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس مطرح می‌شود

نگرانی‌هایی مدیران برای آماده‌سازی کلاس درس دانش‌آموزان زنجان

مدیران برخی مدارس زنجان نگران آماده شدن مدارس برای حضور دانش‌آموزان هستند چراکه بودجه مورد نیاز را در این رابطه ندارند.

نگرانی‌هایی مدیران برای آماده‌سازی کلاس درس دانش‌آموزان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با نزدیک‌شدن به پاییز که فصل بازگشایی مدارس است و این بازگشایی به مانند هر آغازی نیازمند فراهم کردن امکانات خاص است گویا مدارس زنجان مشکلاتی را در این راستا دارند.

بنا به گفته برخی مدیران مدارس زنجان کلاس‌های درس دانش‌آموزان نیازمند انجام برخی تعمیرات از جمله رنگ آمیزی و تعمیرات است که کاستی‌های موجود در بودجه امکان انجام چنین اقداماتی را از مسئولان مدارس گرفته است.

آنها با بیان اینکه تاکنون هیچ تزریق بودجه‌ای در این راستا و برای انجام تعمیرات مورد نیاز مدارس انجام نشده است، می‌گویند، در آستانه حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس نیمکت‌ها هنوز آماده نشده است.

با توجه به نیازمندی‌های مدارس در حوزه‌های مختلف از جمله نیازهای تعمیراتی آنها به ویژه در مناطق محروم که امکان کمک گرفتن از اولیای دانش‌آموزان به حداقل ممکن می‌رسد مدیران این مدارس خود را در مقابل مشکلات موجود در این زمینه مستاصل می‌بینند چراکه اغلب آنها خود را در آماده‌سازی مدرسه برای حضور دانش‌آموزان موظف می‌دانند.

ولی از طرف دیگر بسته بودن دست آنها به لحاظ مالی آنها را دچار نوعی اضطراب کرده است.

یکی از این مدیران در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس به شدت از عواقب هزینه‌های انجام شده برای لوازم کلاس‌های درس از جمله رنگ‌آمیزی تخته سیاه و تعمیرات نیمکت‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: اصلاً نمی‌داند که از کجا باید این هزینه را تامین و پرداخت کند چراکه تاکنون هیچ مبلغی به این منظور به مدرسه پرداخت نشده است.

به هر حال در آستانه بازگشایی مدارس که دانش‌آموزان با شور و شوق در کلاس‌های درس حضور می‌یابند باید فکری برای همراهی با ذوق آنها انجام داد تا آنها بتوانند با شور و شوق در کلاس‌های درس خود حضور یابند.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول