اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم افتتاح سامانه دیجیتالی ایستگاه‎های زنجان مطرح شد

نظر امام جمعه زنجان در مورد برنامه‏های روستایی همچون «کندیمیز»

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: صدا و سیما باید به‎روز و قوی‏‌تر از اکنون باشد.

نظر امام جمعه زنجان در مورد برنامه‏های روستایی همچون «کندیمیز»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‏الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاح سامانه دیجیتالی ایستگاه‎های حبش ماهنشان و طارم تپه اظهار داشت: مدیران و کارمندان استان زنجان تلاش خوبی را در عرصه‏های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته‏اند.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‏های ملی و مذهبی عزم بسیار خوبی برای همکاری بین صدا و سیما و دستگاه‏های مختلف مشاهده می‏شود، خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه تعبیر کرده‏اند و این تعبیر ایشان همچنان زنده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جذب گسترده مخاطبین در پای برنامه‏ها مطالعه و دانش کافی می‏طلبد، تصریح کرد: صدا و سیما جهت‏گیری‏های فکری و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی مردم را شکل می‏دهد.

وی با اشاره به اینکه از جمله افسرانی که می‏توانند در جبهه جنگ نرم موثر باشند افراد مشغول در صدا و سیما هستند، ادامه داد: دشمنان تلاش دارند در اندیشه‏های مردم تاثیر بگذارند.

خاتمی با تاکید بر اینکه در صدا و سیما کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام شده است اما هنوز ظرفیت‎هایی نیز وجود دارد، ادامه داد: باید مجموعه صدا و سیما اهل مطالعه و دانش‌افزایی باشند.

وی با اشاره به اینکه باید آرایش افسران جنگ نرم برای مقابله با دشمن مناسب باشد، اذعان داشت: باید اطلاعات مجموعه صدا و سیما به‏روز باشد وگرنه کار این دستگاه فقط در جا زدن است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان حرف‏های باطل خود را در سایه تبلیغات وسیع به دنیا تحمیل می‏کنند، یادآور شد: ما نیز با استفاده از زبان هنر می‏توانیم سخنان حق خود را به گوش همه برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید قوی‏تر از امروز و دیروز خود باشد، تصریح کرد: این مرکز برای قوی‏تر شدن نیاز به یک عزم جدی دارد.

خاتمی در ادامه یادآور شد: صبغه برنامه‏های روستایی همچون «کندیمیز» باید آموزشی باشد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول