اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پوشش 81 درصدی استان زنجان با راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتالی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: با راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتالی جدید، پوشش این دستگاه‏ها در استان زنجان به 81 درصد می‏رسد.

پوشش 81 درصدی استان زنجان با راه‏اندازی فرستنده‏های دیجیتالی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در مراسم افتتاح سامانه دیجیتالی ایستگاه‎های حبش ماهنشان و طارم تپه اظهار داشت: در طول دو یا سه سال گذشته مجوزهای لازم برای دو برابر شدن تولیدات و پخش شبکه‏های استانی توسط سازمان صدا و سیما صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 40 ساعت پخش توسط صدا و سیمای مرکز زنجان صورت می‏گیرد، خاطرنشان کرد: 20 ساعت در رادیو و 20 ساعت در تلویزیون برنامه‏های مختلفی پخش می‏شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه افزایش پخش و افزایش تولید برنامه‏ها در صدا و سیمای مرکز زنجان بدون افزایش هزینه بوده است، تصریح کرد: در این مدت با ارتقای بهره‏روی نیز در مرکز زنجان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان نیروی جدیدی را جذب نکرده است، یادآور شد: از نظر کیفیت نیز برنامه‏ها مشکلی نداشتند و حتی برخی از برنامه‏ها از کیفیت بالایی نیز نسبت به سال‎های گذشته برخوردار هستند.

صفری با بیان اینکه بر اساس آخرین نظرسنجی‏ها، تلویزیون بیش از 70 درصد مخاطب دارد، اضافه کرد: در طول سه سال گذشته آنالوگ دیجیتال مرکز زنجان از صفر به 81 درصد رسیده که این اقدام، یک کار انقلابی و جهادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان در مرحله نخست افتتاح‌های خود، 5.5 میلیارد تومان پروژه افتتاح کرد، ادامه داد: در دومین فاز نیز پروژه‏هایی با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان توسط این مرکز افتتاح شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اذعان داشت: در حال حاضر نیز پروژه‏هایی با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در استان زنجان به بهره‏برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح سامانه دیجیتال در ایستگاه طارم تپه مردم این شهرستان با پوشش بیش از 90 درصد می‏توانند از 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی استفاده کنند.

صفری با اشاره به اینکه با افتتاح سامانه دیجیتالی ایستگاه‏های حبش ماهنشان نیز مردم این منطقه پوشش 50 درصدی خواهند داشت، ادامه داد: در طی دو ماه آینده دو فرستنده دیگر نیز در استان زنجان به بهره‏برداری می‏رسد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول