اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تیر ماه جاری

700 دانشجو به اردوهای جهادی استان زنجان اعزام شده‌اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: 700 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی از ابتدای تابستان سال‌جاری به روستاهای استان زنجان اعزام شده‌اند.

700 دانشجو به اردوهای جهادی استان زنجان اعزام شده‌اند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های اردوهای جهادی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای تابستان سال‌جاری و آغاز به‌کار اردوهای جهادی تاکنون 14 اردو با حضور دانشجویان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 700 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان زنجان در اردوهای جهادی شرکت کردند، تصریح کرد: این دانشجویان از دانشگاه زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، پیام‌نور زنجان، دانشگاه آزاد واحد ابهر، دانشگاه‌های پیام‌نور استان و... حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: همچنین دیگر دانشگاه‌های استان زنجان به صورت متمرکز ناحیه سه دوره دانشجو به روستاها اعزام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان شهریور ماه جاری نیز هشت یا 10 گروه جهادی دیگر توسط دانشگاه‌های مختلف اعزام می‌شوند، گفت: با اعزام این گروه‌ها 300 یا 400 نفر به تعداد دانشجویان افزوده می‌شود.

بابایی اضافه کرد: امید است با یاری خداوند متعال و اراده دانشجویان تا پایان شهریور ماه جاری یک‌هزار و 200 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در طول تابستان به روستاهای محروم و فاقد امکانات استان زنجان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این دانشجویان به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، عمرانی و... می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در طول سال نیز برنامه‌های مختلف جهادی برگزار می‌کنند، اظهار کرد: در تعطیلات عید نوروز و دیگر تعطیلات سال نیز دانشجویان بسیجی برای ارائه خدمات مختلف به روستاییان اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: امید است با یاری مسئولین و اراده و ایمان قوی دانشجویان بسیجی و با ارائه خدمات مختلف باعث شادی روستاییان شوند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول