اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

باید تقاضای مواد مخدر را در استان زنجان پایین آورد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید تقاضا برای مواد مخدر را در استان زنجان پایین آورد.

باید تقاضای مواد مخدر را در استان زنجان پایین آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در زمینه هزینه کردن در حوزه فرهنگ اراده‏ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش بر این است که توزیع اعتبارات فصل پنج به دستگاه‏های فرهنگی حذف شود، تصریح کرد: در حالی که موضوعات فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه متاسفانه جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خروجی مناسبی ندارد، اضافه کرد: شهدای زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده‎اند.

وی یادآور شد: جوانان زیادی نیز به دلیل جرم‏های خود اعدام شده‏اند و اگر این جوانان در مسیر درستی گام برمی‏داشتند سرمایه ملی کشور بودند.

رحمانی با تاکید بر اینکه دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر باید تجدید نظری داشته باشد و دلیل نبود خروجی مناسب را پیدا کند، ادامه داد: 12 میلیون سیگاری و هفت‌میلیون ورزشکار سازمان یافته در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید تقاضای مواد مخدر را کم کنیم، افزود: قاچاقچیان با وجود اینکه می‎دانند بیش از 300 گرم شیشه اعدام دارد باز هم به دلیل صرفه‏ای که دارد، ریسک را می‎پذیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه باید انسان سالم تربیت کنیم، اذعان داشت: وجود بهترین امکانات، فضای سبز و پارک‏ها در صورتی که انسان سالمی نباشد از آن استفاده کند به دردی نمی‏خورد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 12 میلیون نفر برای وارد شدن به مصرف سیگار در نوبت هستند، ادامه داد: فردی که سیگار مصرف کند مستعد اعتیاد نیز است.

*زنجان از نظر پاکی در رتبه بالایی است

در ادامه یکی از کارشناسان مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه استان زنجان از نظر پاکی در رتبه بالای کشور قرار دارد، تصریح کرد: استان زنجان طی چهار سال اخیر در زمینه شاخص‏های مختلف جزو استان‏های برتر بوده است.

یوسف بیانلو با بیان اینکه مواد مخدر نوع شیشه در استان زنجان نفوذ پیدا می‏کند، افزود: این امر زنگ خطری برای استان محسوب می‏شود.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول