اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان زنجان برگزار شد

همزمان با هفته دولت، مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان زنجان برگزار شد.

مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان زنجان ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و کارمندان بسیجی دستگاه‌ها در هفته دولت و سالروز بسیج ادارات و کارمندی برگزار شد.

شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر به عنوان دولتمردان عمل و اندیشه در راه آبادانی کشورمان و حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کشورمان کردند.

همچنین شهید علیرضا نوری به عنوان شهید شاخص قشر کارمندی در سال‌جاری معرفی شده است.

مقام معظم رهبری در باره وظیفه کارمندان دولت می‌فرمایند: به این دلیل که کارمندان هر روز با تعداد بسیاری ارباب رجوع با افکار و اندیشه‌های متفاوت و سلیقه‌های گوناگون برخورد می‌کنند به سعه صدر و حوصله فراوان نیاز دارند.

در این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌های زنجان با اشاره به اینکه یکی از معیارهای کارمند نمونه اختصاص به کارمند مسلمان، بسیجی، مومن و متدین دارد، اظهار کرد: کارمندان باید به بحث حسن خلق در برخورد با ارباب رجوع توجه کنند.

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی با اشاره به اینکه رفتار و منش کارمندان تبلور اعتقادات دینی آنها است، افزود: نوع برخورد و رفتار کارمندان در نهادها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: روی گشاده و بشاش بودن در مقابل ارباب رجوع هزینه‌ای برای کارمندان ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: کارمندان باید در مقابل انجام وظیفه منتی برای ارباب رجوع نگذارند تا مردم رضایت کامل از کارشان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی امری از امور مسلمین را بر عهده بگیرد و کار را ضایع کند خداوند متعال او را ضایع می‌کند.

مجتهدی با تاکید بر اینکه کارمند نمونه باید نظم و ترتیب در کارها را جدی بگیرد، گفت: انضباط در امور رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

وی با تاکید بر اینکه کارمند بسیجی نمونه باید امانت‌دار مردم نیز باشد، تصریح کرد: آنها باید به عهد و پیمان خود با ارباب رجوع وفادار باشند چراکه یکی از شرایط دینداری وفای به عهد است.

این استاد حوزه و دانشگاه به بحث تنبیه و تشویق کارمندان اشاره کرد و اظهار داشت: سپردن کار به شایستگان موجب تشویق و ترغیب انسا‌ن‌ها و کارمندان خوب می‌شود.

وی ادامه داد: امید است همه کارمندان دستگاه‌ها به ویژه کارمندان بسیجی با اعتقاد قلبی به خداوند هیچ‌گاه در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول