اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نشست‌های سبک زندگی متناسب با اصناف برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست‌هایی برای اقشار مختلف جامعه با موضع سبک زندگی خبر داد و افزود: این نشست‌ها متناسب با حرفه برای اقشار و صنوف برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

نشست‌های سبک زندگی متناسب با اصناف برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به بررسی موضوع سبک زندگی در جلسات مختلف فرهنگی استان اظهار داشت: این موضوع در جلسات کارگروه فرهنگی استان به صورت جدی بررسی شده است.

وی سبک زندگی را یکی از امور متبلور در زندگی عموم مردم دانست و اضافه کرد: این مسئله در تمام شئون زندگی مردم عینیت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست‌هایی برای اقشار مختلف جامعه با موضع سبک زندگی خبر داد و افزود: این نشست‌ها برای نوجوانان و جوانان هم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های برگزار شده با موضوع سبک زندگی با حضور اساتید حوزه برگزار شده است، ادامه داد: اساتید متناسب با موضوعات جلسات در دوره‌ها حضور یافته‌اند.

دشتکی به برگزاری جلساتی با موضوع سبک زندگی در مساجد اشاره و تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 30 تا 400 برنامه در این راستا برگزار شده است.

وی از برگزاری دوره‌های خاص در مدارس استان زنجان با موضوع سبک زندگی خبر داد و گفت: 35 دوره با موضوع سبک زندگی در مدارس استان زنجان برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: دوره‌های برنامه‌ریزی شده با موضوع سبک زندگی برای اقشار مختلف جامعه به مرور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های سبک زندگی برای اقشار و صنوف منطبق با حرفه آنها برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره‌ها با عناوینی مانند سبک معماری، ساختمان و یا هر موضوع دیگر برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول