اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی:

رؤسای دانشگاه‌ها فرمایشات رهبری در مورد سبک زندگی را اجرا کنند

رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رؤسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی را اجرا کنند.

رؤسای دانشگاه‌ها فرمایشات رهبری در مورد سبک زندگی را اجرا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی ظهر امروز در جمع روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 13 در این دانشگاه اظهار کرد: روسای واحدها و معاونان فرهنگی افسران عرصه فرهنگی هستند و باید فرامین مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی را اجرا کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در کشوری نفس کشیده و زندگی می‌کنیم که امنیت باثبات و پایدار آن را مدیون رهبری عالم فرزانه، اهل تقوا، پاک اندیشه هستیم.

رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شادی‌ها و حماسه‌های مختلف در ماه‌های اخیر و تبریک حماسه سیاسی در عرصه انتخابات گفت: حماسه دیگر، اخذ رأی اعتماد وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب مردم از مجلس شورای اسلامی است که امری مبارک بوده و نشانگر این است که مردم بعد از سی و چند سال به روحانیت اعتماد دارند که فردی را در لباس روحانیت انتخاب کرده‌اند.

وی تأکید کرد: مجلس به سه امر دانشگاه‌ها، مدارس و امر ورزش توجه ویژه دارد و در این سه بخش به دنبال بهترین وزرا می‌باشد.

منادی در ادامه از روسای واحدها و معاونان فرهنگی خواست تقوای خدا را همیشه مدنظر داشته، به امر مهم حجاب و عفاف در دانشگاه و همچنین نحوه ارزشیابی امتحانات پایان ترم در دانشگاه‌ها توجه ویژه داشته باشند.

علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از برگزاری همایش استانی سبک زندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در مرداد ماه سال 93 خبر داد و گفت: بنا به ابلاغیه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حال برنامه‌ریزی این همایش بزرگ است و از سایر واحدها نیز خواست تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند.

انتهای پیام/60001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول