اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل مطرح کرد

معرفی نهج‌البلاغه به مردم در جهت الگوسازی سبک زندگی

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل گفت: این بنیاد موسسه‌ای علمی و پژوهشی است که در راستای معرفی هر چه بیشتر نهج‌البلاغه به مردم و ارائه الگوهای کاربردی آن در سطوح مختلف زندگی فعالیت دارد.

معرفی نهج‌البلاغه به مردم در جهت الگوسازی سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که ظهر امروز و با حضور محمد انوری معاون امور استان‌های بنیاد نهج‌البلاغه تشکیل شد، رحیم انوری در سخنانی این بنیاد را موسسه‌ای علمی و پژوهشی دانست که در راستای معرفی هر چه بیشتر نهج‌البلاغه به مردم و ارائه الگوهای کاربردی آن در سطوح مختلف زندگی فعالیت دارد.

وی با بیان این‌که دفتر استان اردبیل این بنیاد با موافقت استاندار اردبیل و نیز حمایت و استقبال مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در کتابخانه مرکزی اردبیل مستقر شده است، افزود: راه‌اندازی این دفتر به یقین برکات معنوی بسیاری به همراه خواهد داشت.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل یادآور شد: مراسم تجلیل از نهج‌البلاغه‌پژوهان استان، 16 شهریورماه با حضور آیت‌الله دین‌پرور مدیر دفتر مرکزی بنیاد نهج‌البلاغه کشور در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار این مراسم، وب سایت بنیاد استان و نیز اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه بزرگ نهج‌البلاغه و همچنین نشست تخصصی با اعضای هیئت علمی، اتاق فکر و کارگروه‌های تخصصی با حضور آیت‌الله دین‌پرور برگزار خواهد شد.

انوری با قدردانی از میزبانی عالی کتابخانه مرکزی اردبیل، حمایت‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل را مایه دلگرمی اعضای بنیاد در استان دانست و از زحمات صادق فرهمند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دفتر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل در ساختمان کتابخانه مرکزی اردبیل واقع است و بیش از یک سال است که به مخاطبان خود ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/62005/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول