اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

جشنواره عکس بسیج با محوریت سبک زندگی ایرانی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: دومین جشنواره سراسری عکس بسیج با موضوع و محور سبک زندگی ایرانی، اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره عکس بسیج با محوریت سبک زندگی ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در اردبیل اظهار داشت: پایان مهلت ارائه آثار برای شرکت در دومین جشنواره سراسری عکس بسیج اول مهر ماه سال‌جاری است که این زمان قطعی بوده و به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره سراسری عکس بسیج پاییز امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره با کسب تجارب از اولین جشنواره عکس بسیج و با محورها و موضوعات فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و مضامین زندگی ایرانی، اسلامی برگزار می‌شود.

دشتی خاطر نشان کرد: جشنواره عکس بسیج به منظور ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بیشتر بین هنرمندان بسیجی و رشد شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شناسایی نخبگان هنری با فراهم‌سازی مقدمات یک رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته عکاسی و امکان ارائه و نمایش آثار تولید شده در مراکز شهرستان‌ها و استان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و هنری کشور با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بسترهای مناسب را در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ملی فراهم کرده و از اشاعه فرهنگ و هنر منحط غربی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان محورهای موضوعی این جشنواره را یادآور شد و ادامه داد: فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان، فعالیت‌های اجتماعی، خدمات‌رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت و زندگی ایرانی، اسلامی از جمله رویکردهای این جشنواره است.

دشتی گفت: در کنار آن در این جشنواره به آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، اعتکاف و بازی‌های محلی توجه شده و جزو محورهای اصلی دومین جشنواره سراسری عکس بسیج است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در جشنواره به سایت انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir  مراجعه کنند.

دشتی با برشمردن ویژگی آثار مورد قبول جشنواره تاکید کرد: هر عکاس می‌تواند در هر موضوع یعنی فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی، اسلامی حداکثر هفت اثر رنگی و یا سیاه و سفید که از سال 90 به بعد تهیه شده، ارائه کنند و لازم است آثار ارائه شده مستند بوده و نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دستکاری شده باشد.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و منتخبان استانی در کنار تجلیل در استان به منظور رقابت با منتخبان سایر استان‌های کشور به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/62001/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول