اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضویت روسای دانشگاه‌ها در شورای فرهنگی عمومی

برداشتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری از سبک زندگی وظیفه دانشگاه‌هاست

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برداشتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری از سبک زندگی وظیفه اصلی معاونت فرهنگی در دانشگاه‌ها است.

برداشتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری از سبک زندگی وظیفه دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد مومن بالله ظهر امروز در جمع روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 13 در این دانشگاه اظهار کرد: سابقه دانشگاه بر اساس ابلاغ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه فرهنگی در تمام دانشگاه‌ها است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت اصلی فرهنگی در دانشگاه‌ها بر عهده روسای واحدها است و تغییرات مثبت فرهنگی انجام شده در واحدها باید مشهود باشد.

وی تصریح کرد: در شورای انتصابات دانشگاه‌ها نیز سابقه فرهنگی افراد امری مهم بوده و مدنظر این شورا است.

مومن بالله تاکید کرد: موارد 29 گانه سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری را باید با مشورت افراد صاحب نظر و اهل فن در منطقه مورد بحث و بررسی قرار داده و به شیوه‌های مختلف آن را جاری و ساری کرد تا دغدغه‌های معظم له در این امر برداشته شود.

وی در ادامه از عضویت روسای واحدها در شورای فرهنگی عمومی شهرها خبر داد و افزود: با اجرای این امر روسای واحدها در تعامل بیشتری با سازمان تبلیغات اسلامی شهر خود قرار می‌گیرند و ان‌شاءالله برنامه‌هایی اجرا شود که محوریت با رئیس واحد و دانشگاه آزاد اسلامی در آن شهر باشد.

اجلاس روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 13 به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز جمعه 25 مرداد در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/60002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول