اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد

لزوم تشکیل کارگروه بررسی سبک زندگی ایرانی اسلامی در زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر لزوم تشکیل کارگروهی خاص در مورد بررسی مشکلات سبک زندگی تاکید کرد و گفت: این موضوع باید در کارگروه‌های ذی‌صلاح بررسی و ارزیابی شود.

لزوم تشکیل کارگروه بررسی سبک زندگی ایرانی اسلامی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تاکید بر نقش فرهنگ در جامعه اظهار داشت: نقش فرهنگ در جامعه به مانند جایگاه خون در اندام انسان است.

وی با تاکید بر استفاده از نقش فرهنگ در تعالی جامعه توسط افراد تاثیرگذار افزود: عکس این تاثیرپذیری هم در جامعه متبلور است به طوری که می‌توان از فرهنگ برای به التهاب کشاندن جامعه بهره گرفت.

امام جمعه زنجان بر لزوم حفظ آرامش در جامعه تاکید کرد و گفت: در سایه آرامش است که اهل دنیا به دنیای خود و اهل معنویت به امور معنوی خود رهنمون می‌شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی اضافه کرد: هر چند اقداماتی به صورت جزیره‌ای در این مورد انجام شده است ولی باید مستحضر بود که این اقدامات کافی نیست.

آیت‌الله خاتمی بر لزوم تحلیل مشکلات موجود در جامعه امروز تاکید کرد و افزود: می‌‌توان با احصای مشکلات موجود آنها را در معرض دید عموم قرار داده و راه‌حل‌های آنها را هم ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در احصا و ارائه راه‌حل‌ها باید اولویت‌ها را در نظر گرفت، ادامه داد: این همان مهندسی فرهنگی است که بارها در مورد آن بحث شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت عملیاتی شدن بیانات مقام معظم رهبری تاکید و اضافه کرد: مواضع ایشان باید در مراودات و زندگی‌های شهری، روستایی احصا و با رویکردهای عملیاتی به جامعه ارائه شود.

وی بر لزوم تشکیل کارگروهی خاص در مورد بررسی مشکلات سبک زندگی تاکید کرد و گفت: این موضوع باید در کارگروه‌های ذیصلاح بررسی و ارزیابی شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ارگان‌های مختلف می‌توانند کارهای مربوط به زیرمجموعه‌های خود را در رابطه با سبک زندگی انجام دهند، ادامه داد: هر ارگانی باید عهده‌دار وظایف خود باشد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول