اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

برخورداری همه روستاهای خرم‌دره از طرح هادی

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: همه روستاهای شهرستان خرم‌دره از طرح هادی برخوردار هستند.

برخورداری همه روستاهای خرم‌دره از طرح هادی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: برای این هفته تعداد 39 طرح و پروژه با 26 میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری در نظر گرفته شد.

وی افزود: این تعداد پروژه شامل 24 پروژه عمرانی و خدماتی و 15 طرح سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در سطح شهرستان خرم‌دره افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به افتتاح سالن ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره با حضور استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار 65 هکتاری مجتمع کشت و صنعت‌، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان نیز بودیم.

وی به افتتاح اداره نظام پزشکی شهرستان خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح باشگاه ورزشی پینت بال‌، بهره‌برداری پروژه استخر ذخیره آب 4 هزار و 800 متر مکعبی روستای اردجین و بهره‌برداری از واحد 150 راسی گوساله‌پرواری در روستای شویر نیز خواهیم بود.

نوری‌پور افتتاح حوزه شهید بروجردی اصناف، افتتاح ساختمان پایگاه روح‌الله مسجد امیرالمومنین‌(ع) روبه‌روی شرکت مینو، افتتاح مجموعه ورزشی روستای شویر و افتتاح پروژه اصلاح شبکه و رفع حریم روستای قلعه حسینیه را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته دولت برشمرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به افتتاح پروژه اصلاح شبکه در نقاط شهری و روستایی خرم‌دره گفت: افتتاح پروژه تامین برق گردشگری خلیفه‌لو، کلنگ‌زنی سالن تنیس روی میز در ورزشگاه شهید خرمی و افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر خرم‌دره در قلعه حسینیه از دیگر برنامه‌های هفته محسوب می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از راه آسفالته محمودآباد‌، افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان‌ خرم‌دره، بهره‌برداری از پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی و افتتاح کتابخانه دکتر عزیزی در خیابان شهید رجایی خرم‌دره بودیم.

نوری‌پور در ادامه عطرافشانی گلزار شهدای شهر خرم‌دره و روستاهای بخش مرکزی را از برنامه‌های ششمین روز از هفته دولت در شهرستان خرم‌دره اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت در دعای ندبه در هفتمین روز از هفته دولت در مساجد جامع و حضرت رسول‌الله و شرکت مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه مجموعه کارکنان در نماز جمعه در آخرین روز هفته دولت از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرستان‌خرم دره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول