اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

51 درصد روستاهای مازندران دارای طرح هادی مصوب هستند

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: 51 درصد روستاهای مازندران دارای طرح هادی مصوب هستند.

51 درصد روستاهای مازندران دارای طرح هادی مصوب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید‌مجید هاشمی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای اطاقسرا از بخش گتاب بابل اظهار داشت: از 3 هزار و 200 روستای مازندران یک‌هزار و 700 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند.

 وی افزود: از 540 روستای شهرستان بابل 246 روستا دارای طرح هادی مصوب بوده که به طور متوسط برخورداری روستاهای شهرستان بابل 45 درصد بوده که این عدد در گتاب به 88 درصد می‌رسد.

 هاشمی بیان داشت: شهرستان بابل از جمله شهرهای استان مازندران است که روستاهای آن از وسعت و جمعیت زیادی برخوردار هستند که به دلیل وسعت و جمعیت زیاد، 64 درصد روستاهای آن حداقل در یک فاز به مرحله اجرا رساندیم که بیش از 64 درصد از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

 وی تصریح کرد: از 50 روستای بخش گتاب 44 روستا دارای طرح هادی مصوب بوده که 11 روستا حداقل یک‌بار دارای عملیات اجرایی هستند.

 مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته، 446 میلیون تومان اعتبار اجرایی داشتیم که در مجموعه روستایی هزینه شد، خاطرنشان کرد: از 50 میلیون اعتبار مصوب در این سال 18 درصد اختصاص یافت که با توجه به دیونی که داشتیم 60 درصد آن را برای 5/2 کیلومتر عملیات اجرایی روستای اطاقسرا هزینه کردیم.

 هاشمی با اشاره به اینکه برای روستای اطاقسرا افق اجرایی 10 ساله تدوین شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ما دراجرای پروژه‌ها در اطاقسرا، عدم بازگشایی مسیر است که اگر دهیاری و شورای محل همکاری لازم برای بازگشایی مسیر و عقب‌نشینی لازم نداشته باشند ما همچنان شاهد این مشکلات هستیم.

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول