اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم عنوان کرد

اختصاص 5 هزار میلیون ریال برای اجرای طرح هادی روستای عامری

فرماندار دیلم گفت: امسال اعتباری حدود 5 هزار میلیون ریال برای اجرای طرح هادی در روستای عامری اختصاص داده می‌شود.

اختصاص 5 هزار میلیون ریال برای اجرای طرح هادی روستای عامری

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی صبح امروز در آیین ساختمان دهیاری روستای عامری دیلم ضمن تشکر از حضور مسئولان در افتتاح پروژه‌های روستای عامری گفت: ساختمان دهیاری عامری با نظارت بنیاد مسکن و دهیاری روستا، دقت عمل و مراعات مالی با کمترین اشکالات فنی و ساختمانی ساخته شده است.

وی افزود: کنترل ساخت و سازها در روستاها، حفظ کاربری اراضی روستاها، مدیریت کاربردی روستاها، کنترل کیفیت ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی برای مردم بخشی از برکات حضور دهیاری‌ها در روستاهاست.

وی بیان داشت: باید بیش از پیش به این روستا که یکی از روستاهای بزرگ شهرستان است با تخصیص اعتبارات توجه شود و به حمدالله از امسال اعتباری حدود 5 هزار میلیون ریال برای اجرای طرح هادی در روستای عامری اختصاص داده می‌شود.

فرماندار دیلم اضافه کرد: با همکاری و همت مسئولان و مردم روز به روز شاهد بهتر شدن کارها، رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز در روستاها باشیم و روستاها طبق طرح هادی توسعه پیدا کنند تا قالب روستاها متناسب با آمد و رفت مردم شود.

رئیس بنیاد مسکن دیلم ضمن تشکر از اختصاص اعتبار لازم از سوی فرماندار برای توسعه طرح هادی روستای عامری گفت: دهیاری به عنوان یکی از ناظرین بنیاد مسکن در روستا نقش مهمی در توسعه و آبادانی روستا داشته است.

رضا رستگار ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار تخصیص داده شده در سال جاری شاهد رشد و شکوفایی محیط روستا در جهت رفاه و آسایش مردم روستای عامری باشیم. 

دهیار روستای عامری گفت: ساختمان دهیاری روستای عامری با زیربنای 65 مترمربع و هزینه 220 میلیون ریال در مدت یکسال و نیم ساخته شده است.

روستای عامری از توابع بخش مرکزی و در شمالی‌ترین نقطه شهرستان دیلم و استان بوشهر واقع شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول