اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجوی جهادگر گلستانی اعلام کرد

تبلور اردوهای جهادی دانشجویان گلستانی در ماه رمضان

دانشجوی جهادگر گلستانی گفت: ماه رمضان ماه جهاد است و دانشجویان در این ماه خود را برای جهاد با نفس و جهاد با محرومیت آماده کردند.

تبلور اردوهای جهادی دانشجویان گلستانی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گرگان اظهار داشت: هشت دانشجوی بسیجی برادر این دانشگاه، برای اقدامات فرهنگی- عمرانی در ماه مبارک رمضان به روستای فارسیان از توابع شهرستان آزادشهر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: روستای فارسیان در 35 کیلومتری شهرستان آزادشهر واقع شده است و جمعیت روستا حدود 4 هزار نفر و شغل اکثر آنان کشاورزی است.

مسئول گروه جهادی دانشگاه پیام‌نور گرگان گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه جهاد است از این رو گروه خود را برای انجام دو جهاد فی‎سبیل‎الله آماده کرد و این ماه را برای جهاد با نفس و جهاد در راه پیشرفت و آبادانی ایران عزیز انتخاب کرد.

 

 

فعالیت قرآنی مهمترین عرصه خدمت‎رسانی دانشجویان در ماه مبارک رمضان است

سرگروه جهادی شهید ابراهیم هادی از فعالیت‎های قرآنی گروه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: روان‌کخوانی، روخوانی، مفاهیم، احکام، تفسیر و اذان و اقامه از جمله فعالیت‎های قرآنی گروه برای اهالی روستای فارسیان است.

حمیدی با اشاره به فعالیت عمرانی گروه در روستا گفت: با توجه به اینکه آب روستا از چشمه‎ای به فاصله 10 کیلومتری تأمین می‎شد، نشتی لوله‎های آب موجب شده بود، مردم با مشکل بی‎آبی مواجهه شوند از این رو دانشجویان جهادگر برای تعمیرات لوله‎کشی آب داخل روستا، تعویض شیرآلات، تعمیرات برق و دیوارکشی مزار روستا اقدام کردند که خشنودی و رضایت اهالی را به دنبال داشت.

سرگروه جهادی پیام‌نور گرگان گفت: روستا فارسیان به ماسوله گلستان معروف است و پلکانی بودن کوچه‎ها موجب شده اهالی با حیوانات رفت و آمد کنند و و روستا ظرفیت اینکه به روستایی توریستی و گردشگری تبدیل شود را داراست.

انتهای پیام/2307/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول