اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 400 نفر از جوانان

اردوهای جهادی در بافت برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: اردوهای جهادی با حضور پرشور 400 نفر از جوانان در این شهرستان‌ها برگزار شد.

اردوهای جهادی در بافت برگزار شد

امین مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با بیان اینکه اردوهای جهادی رنگ و بوی خدا را می‌دهند، اظهار داشت: اردوهای جهادی با حضور پرشور 400 نفر از جوانان در شهرستان بافت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این اردوها در عرصه‌های مهم اعم از فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، کشاورزی و ... در نقاط محروم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه برگزار شد، بیان داشت: این موضوع که دانشجویان برای خدمت به خلق خدا همت می‌کنند، خیلی ارزشمند است و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

مهدی‌پور تصریح کرد: در محدوده شهرستان بافت در  شهر بزنجان موزاییک‌کاری گلزار شهدا، برگزاری مراسمات مختلف ادعیه و زیارت عاشورا و کمک به کشاورزان کم‌توان، در روستای رودخانه‌سلطانی کمک در ساخت مسجد امام حسین (ع) و برنامه‌ریزی مختلف فرهنگی و اجرای کلاس‌های حلقه‌های صالحین) توسط جهادگران انجام شد.

‌وی بیان کرد: در روستای امیرآباد پاکسازی محیط زیست، ساخت کلاس‌های مناسب در روستا، غبارروبی حرم مطهر شهدا و برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) صورت گرفته است.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: در شهرستان رابر نیز اقدامات قابل توجهی به ویژه موزاییک کاری قسمتی از صحن حرم امامزاده سیدمرتضی، برگزاری مراسم جشن، دعای کمیل و دعای ندبه و برگزاری کلاس‌های قرآن انجام شد.

وی عنوان کرد: در شهرستان ارزوئیه ضمن اجرای کارهای عمرانی در روستاها نسبت به همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه مسائل فرهنگی اقداماتی صورت گرفت.

مهدی‌پور افزود: جهادگران بدانند، کمک به ناتوان زندگی انسان را متحول می‌کند و قرار دادن یک آجر در دیوار مسجد تا زمانی که مسجد برپا است، ثواب به سازنده‌های آن می‌رسد.

انتهای پیام/80024/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول