اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد

محرومیت‌زدایی مهم‌ترین هدف اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیجار مهمترین هدف و اولین اولویت اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی و ارتقا زندگی روستاییان عنوان کرد.

محرومیت‌زدایی مهم‌ترین هدف اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسن محمودی ظهر امروز در جریان بازدید از دومین گروه اعزامی اردوهای جهادی در روستای شیخ بشارت بخش کرانی گفت: با توجه به اینکه محروم‌ترین روستاهای شهرستان بیجار در بخش کرانی هستند به همت اردوهای جهادی ناحیه بسیج سپاه بیجار و بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس کردستان با هدف محرومیت‌زدایی به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی بیان داشت: گروه‌های دوم جهادی شامل 170 نفر از دانشجویان دختر و پسر برای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم از دانشگاه‌های شهرستان بیجار و دانشگاه کردستان به این مناطق محروم اعزام شده‌اند.

محمودی خاطرنشان کرد: این گروه‌های اعزامی در 25 روستا فعالیت خود را در زمینه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و بهسازی و ساخت مسجد آغاز کرده‌اند.

وی از دیگر اقدامات این گروه جهادی را ساخت یک خانه عالم و خانه ورزشی و ساخت استخر پرورش ماهی در روستای شیخ بشارت لایروبی قنات‌ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: این گروه اعزامی 14 روز در این مناطق با روحیه جهادی به فعالیت خواهند پرداخت.

محمودی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اردوهای جهادی تمرینی برای زندگی به رسم مردانگی است، تصریح کرد: برگزاری این اردوها با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، مانند خدمت به همنوعان، خودسازی و تهذیب نفس، تجربه زندگی محرومیت‌زدایی در شرایط سخت فرصت مغتنمی برای تمرین مردانگی است.

وی با اعلام اینکه حضور جوانان در این دوره از اردوهای جهادی مثالزدنی است، گفت: جوانان با حضور در این اردوها استعدادهای درونی خودشان را فعال و به بالقوه‌هایی که در وجودشان است فعلیت می‌بخشند و همنشینی و زندگی با مردمان محروم را تجربه خواهند کرد.

وی در پایان جوانان را در این اردوها سفیران کار و تلاش بیان کرد و متذکر شد: حضور در مناطق محروم سرمشقی برای جوانان این منطقه در سخت‌کوشی و توجه بیشتر به وضعیت منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول