اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شاهرود خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی ویژه طلاب و روحانیان در شاهرود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود از برگزاری اردوهای جهادی ویژه طلاب و روحانیان در شاهرود در قالب برنامه‏های فرهنگی و مذهبی خبر داد.

برگزاری اردوهای جهادی ویژه طلاب و روحانیان در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام عباسعلی ترشیزی با اشاره به برنامه‏های بسیج طلاب شاهرود بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، برنامه قرائت و تصحیح نماز و برنامه‏های سخنرانی مذهبی در روستاهای گرمه، قلعه‏آقا و میرزاسلیمان، خیج و جیلان با اعزام روحانی در قالب اردوهای هجرت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به به‏کارگیری سه روحانی در این طرح اظهار کرد: با توجه به ماه رمضان و ماه ضیافت الهی، این روحانیون در قالب اردوهای جهادی هجرت و در راستای برگزاری برنامه‏های مذهبی در روستاهای فاقد روحانی با نیازمند اعزام و مورد بهره‏برداری لازم اهالی قرار می‏گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با اشاره به برگزاری حلقه‏های معرفتی و بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخ در پارک‏های شاهرود نیز گفت: با هماهنگی‏های انجام شده با بسیج سازندگی و در قالب اردوهای جهادی، برنامه‏های معرفتی و بصیرتی در قالب حلقه صالحین بعد از نماز مغرب و عشا در پارک‏های آبشار، شهدای محراب و بلوار شاهرود در حال برگزاری است.

ترشیزی با اشاره به نیاز جامعه و به ویژه نسل جوان برای پاسخگویی به شبه‌ها و رفع ابهام‌های مذهبی و بصیرتی گفت: این جلسه‌ها در فضای آزاد و با حضور روحانیون اعزامی از قم، تهران و مشهد در محیط‏های تفریحی و اقامتی شاهرود برگزار و مورد استقبال عموم گرفته است.

وی با تأکید بر رسالت بسیج و روحانیان در آگاه‏سازی جامعه در امورات مذهبی و بصیرتی تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان توانسته‏ایم با پتاسیل موجود در شهرستان برنامه‏های موثری در تعمیق بصیرت و معرفت جامعه و به ویژه نسل جوان در محیط‏های تفریحی بگذاریم که بازخوردهای گرفته شده این را نشان می‏دهد.

انتهای پیام/2249/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول