اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 مرداد ماه سال جاری صورت گرفت

برگزاری مرحله دوم اردوهای جهادی در کازرون

مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: از 26 مرداد ماه سال جاری مرحله دوم اردوهای جهادی به مدت دو هفته در این شهرستان برگزار شده است.

برگزاری مرحله دوم اردوهای جهادی در کازرون

محمد رحیم علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: این مرحله از اردوهای جهادی به صورت مشترک با حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا (ص) در بخش کوهمره نودان و در روستاهای دیکانک، امامزاده و موردک شهرستان کازرون برگزار شده است.

وی برنامه‌های مورد اجرا در این مرحله از اردو را با محوریت اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی از قبیل تولید قارچ، زنبورداری، گلخانه، جوجه‌کشی و طیور با همکاری اداره جهاد کشاورزی و دانشکده دامپزشکی این شهرستان از مأموریت‌های مهم این اردو است.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون در ادامه، فعال‌سازی حلقه‌های صالحین، آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به مسائل دینی و سیاسی، محفل انس با شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تشکیل گروه سرود، مسابقه ورزشی و دیوارنویسی را از جمله اقدامات فرهنگی اعضای این اردوی جهادی در روستاها برشمرد.

علیزاده، اعزام تیم روایت مقاومت برای ثبت خاطرات و عکس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در هر روستا و نشست‌های ترویج سبک زندگی اسلامی که از منویات مقام معظم رهبری بوده را به صورت خانه به خانه در روستاهای این شهرستان از اقدامات جدید اردوهای جهادی در سال جاری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ارائه ویزیت رایگان پزشک عمومی، مشاوره بهداشتی و درمانی به ویژه بانوان و نوزادان، بهداشت مواد غذایی، معاینه دام و طیور توسط اردوهای جهادی دانشجویان کازرون در روستاها صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون تصریح کرد: در عرصه عمرانی با همکاری گروه جهادی بسیج خاتم‌الانبیا (ص) این شهرستان نسبت به تکمیل پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی اقدام می‌شود.

علیزاده در پایان ابراز داشت: از مسئولان انتظار می‌رود با دیدن دانشجویان جهادگر که بدون احساس هیچ‌گونه کسر شأنی در حال خدمت‌رسانی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی نقاط محروم هستند، تلاش و انگیزه خود را در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم مضاعف کنند.

انتهای پیام/‌2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول