اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

وحدت و همدلی رمز موفقیت اعضای شوراهای اسلامی است

فرماندار جیرفت گفت: اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید به هیچ وجه اجازه ورود اختلاف و تفرقه را در شوراها بدهند و با وحدت و همدلی نیازهای جامعه را برطرف کنند.

وحدت و همدلی رمز موفقیت اعضای شوراهای اسلامی است

ابراهیم غنچه‌پور امروز در حاشیه همایش شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه هم در هفته دولت قرار داریم و هم در آستانه مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیاز بود که یک نشست همگانی میان شوراهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برگزار شود.

وی افزود: آنچه که جوامع ما امروز برای پیشرفت و توسعه خود نیاز دارند، وحدت، تعامل و استفاده از فرصت‌ها است که این مهم با همین نشست‌ها به وجود می‌آید، و در این دو شهرستان شاهد تعامل و صمیمیت میان شوراهای اسلامی و شهرداران هستیم.

غنچه‌پور تصریح کرد: برخلاف برخی از شهرها که این اختلاف‌ها موجب می‌شود تا فرصت‌ها را از دست بدهند در جیرفت و عنبرآباد تمام تلاش‌ها صرف توسعه و آبادانی شهرها می‌شود و خدمات ارزشمندی توسط شوراهای اسلامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم و سنت و سیره بحث مشورت و تشکیل شورا به عنوان یک ارزش حسنه تعریف و توصیه شده است، ابراز داشت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین شوراها هستند.

غنچه‌پور با بیان اینکه امروزه در کوچکترین روستاها نیز شورا شکیل شده است، عنوان کرد: در روستاها و شهرها مردم حکومت را در دست گرفته و با شور و مشورت و استفاده از تجارب یکدیگر زمینه برنامه‌ریزی، توسعه، آبادانی، رشد و ارتقای خود را در تمام عرصه‌ها فراهم می‌کنند.

فرماندار جیرفت از شورای اسلامی شهر جیرفت به عنوان یک نماد یاد کرد و گفت: تعامل، وحدت و همراهی بسیار خوبی میان اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار جیرفت وجود داشت.

غنچه‌پور بیان داشت: باز شدن چند خیابان و بلوار، تعریض کوچه بصیریان، احداث 116 راست‌گرد در نقاط حادثه‌خیز، ایجاد شش پل روی رودخانه ملنتی، کنارگذر، میدان‌ها، فضای سبز و ... نتیجه همین فرصت‌هایی است که جای تقدیر از شورا و شهردار جیرفت دارد.

وی اذعان داشت: در شهرهای جبالبارز، ساردوئیه و بلوک نیز اقدامات خوبی توسط شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها صورت گرفته که در خور تحسین و تشکر است.

غنچه‌پور با بیان اینکه نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی نظر مردم بوده است، خاطر نشان کرد: منتخبان جدید شوراهای اسلامی نیز افرادی باتجربه و متخصص در زمینه توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی هستند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی در میان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت‌ها زودگذر هستند، نباید منتخبان به هیچ وجه اجازه ورود اختلاف و تفرقه را در شوراها بدهند تا بتوانند، نیازهای جامعه را برطرف کنند.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول