اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

آخرین نشست شورای اسلامی بجنورد برگزار شد

نشست‌های سومین دوره شورای اسلامی بجنورد به ایستگاه آخر رسیده و اعضا آخرین نشست را برگزار کردند.

آخرین نشست شورای اسلامی بجنورد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این نشست که بعدازظهر امروز در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر و در غیبت دو عضو دیگر برگزار شد، رئیس شورای اسلامی مرکز خراسان‌شمالی خواستار مشخص شدن مشاغل سخت و زیان‌ آور بر اساس قوانین موجود شد.

سیدمحمد لنگری اظهار کرد: برخی مشاغل در شهرداری وجود داشته که هنوز به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور مطرح نشده لیکن شهرداری آن را به عنوان مشاغل این گروه قلمداد می‌کند.

وی گفت: البته در صورت وجود این موضوع پس از بررسی، شورای اسلامی چهارم، قابلیت تغییر وضعیت برخی از نیروها را دارد.

لنگری همچنین با اشاره به برنامه افتتاح مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی این شهر با حضور مسئولان در همین هفته از خبرنگاران و مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

وی افزود: همچنین در این آیین از اعضای دور سوم شورای اسلامی این شهر با حضور مسئولان تقدیر به عمل می‌آید.

به گفته رئیس شورای اسلامی بجنورد، تقدیر از کارشناسانی که طی این دوره از شورای شهر همکاری داشته‌اند نیز طی نشستی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد هم برگزاری 33 برنامه فرهنگی از سطح ملی در خراسان شمالی و بالعکس طی سنوات گذشته را از افتخارات این شورا برشمرد.

ابراهیم امانی اظهار کرد: این برنامه‌ها به معاونت فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد که اثرات خوبی در حوزه فرهنگی در بر داشته است.

این فعال فرهنگی همچنین تدوین سند فرهنگی و اجتماعی شهر بجنورد با توجه به اسناد بالادستی و حوزه مأموریت شهرداری را ضروری خواند.

وی بر توجه به بودجه‌های فرهنگی در شهرداری بجنورد تاکید کرد و گفت: همان‌طور که برای اجرای پروژه‌ها بودجه‌های عمرانی و اجرایی پیش‌بینی می‌شود باید اعتبارات خوبی نیز برای بخش فرهنگ اختصاص یابد.

امانی با تاکید بر اینکه هنوز نتوانسته‌ایم آن‌طور که شایسته است اعتبارات فرهنگی را به همین منظور داشته باشیم، افزود: به طور حتم بخش فرهنگ از اولویت‌های خاصی برخوردار بوده همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی در سفر سال گذشته به این موضوع تاکید داشته‌اند، از این رو توجه به حوزه فرهنگ یک اصل است.

وی وجود برخی عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه را برشمرد و گفت: باید این عقب‌ماندگی‌ها با نگاه ویژه به بخش فرهنگ و اختصاص اعتبارات مناسب‌تر برطرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بجنورد آموزش‌های مختلف شهروندان، آموزش کارکنان، خانه فرهنگ محلات، حمایت از فعالیت‌های قرآنی را از محورهای فعالیت‌های فرهنگی خواند که نیازمند اختصاص اعتبارات مورد نیاز است.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات یکایک اعضای شورای اسلامی بجنورد به خاطر 6 سال خدمت در این عرصه قدردانی به عمل آمده و قرار است تا در آیین فردا به طور ویژه از آن‌ها تجلیل به عمل آید.

رئیس شورای اسلامی بجنورد اظهار امیدواری کرد تا از تجربیات برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر که توفیق حضور در دور چهارم را نداشته، در شورا به نحو شایسته استفاده شود.

شورای اسلامی بجنورد در دور سوم دارای هفت عضو بوده که این تعداد در دور چهارم به 13 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 63002/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول