اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مراسم تحلیف شوراهای شهر بویراحمد برگزار شد

ظهر امروز مراسم تحلیف شوراهای شهر بویراحمد برگزار شد.

مراسم تحلیف شوراهای شهر بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز مراسم تحلیف شوراهای شهر بویراحمد با حضور فرماندار و کلیه اعضای شوراهای منتخب شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و مارگون در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم کلیه اعضای شوراهای شهر حضور یافتند و به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات موجود در سطح شهرها پرداختند.

شیروان وظیفه‌شناس ضمن تشکر و قدردانی از اعضای منتخب شوراهای شهر اظهار کرد: به عنوان نماینده اعضای شورای شهرهای یاسوج، مادوان، چیتاب و مارگون از کلیه اعضای مجموعه فرمانداری و دست‌اندرکاران آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

عضو شورای شهر یاسوج به مفاد سوگندنامه اعضای شورا اشاره کرد و گفت: با وجود این که مفاد سوگندنامه چند سطر بیشتر نیست اما کلیه اهداف و برنامه‌ها و وظایف اصلی شورا در آن گنجانده شده است که همگان باید به آن واقف باشیم.

وظیفه‌شناس در ادامه اذعان کرد: از مشکلاتی که وجود دارد و تجربه نیز به ما آموخته است تعامل همه‌جانبه اعضاهای شوراهای هر شهر و روستا بوده که انتظار می‌رود شوراها در ابتدای راه با تعامل و همکاری همواره به جلو حرکت کنند تا مشکلات در سطح جوامع شهری و روستایی نیز برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: پیروزی تنها رای آوردن در بین رقیب‌ها نبوده بلکه باید موفقیت‌ در زمینه خدمت به مردم صورت گیرد تا باعث خشنودی و رضای خداوند و آحاد مردم جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیروان وظیفه‌شناس در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و مارگون سوگندنامه شورا را قرائت کرد.

انتهای پیام/82011/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول